Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Idem písať bakalárku na tému ekzém. Pomôžete?

barbora_szabova
3. okt 2011

Mile mamicky,

volam sa Barbora a som studentkou psychologie na Komenskeho univerzite v Bratislave. Viem, ze mnohe z vas trapi diagnostikovany atopicky ekzem u vasich deticiek, ktory riesite denno - denne a je sucastou vasich zivotov. Aktualne riesenie je liecba mastickami, kremikmi alebo babskymi receptami, ktore nie su vzdy dlhodobo a uplne ucinne. Vy aj deticky ste unaveni, vystresovani a neviete si rady s tymto ochorenim? Ja sa touto problematikou zaoberam uz dlhsiu dobu a od novembra 2011 by som rada venovala cas aj vasim deturencom a to formou hry, kreslenia a zabavy, kde by sa mohlo ukazat ci a ako vase dietatko zvlada toto neprijemne ochorenie.

Ide o konzultaciu so psychologmi a spolupracu, ktorej vysledkom bude vypracovanie bakalarskej prace a verim, ze aj pokrok v liecbe ekzemov. Hladam mamicky, ktore by mohli aj so svojimi detickami vo veku od 5 - 8 rokov, navstevujuce zakladnu skolu alebo predskolske zariadenie, prist do Bratislavy a venovat mi kusok zo svojho casu.

Blizsie informacie Vam velmi rada poskytnem, ak ma budete kontaktovat na adrese: barbora.szabova@gmail.com.
Pekny vecer.

anjelicek26
3. okt 2011

Deti ekzemy postihuju najmä vo veku 6 mesiacov - 2,5 roka, co s nimi chces prediskutovat? Starsie deti ho mavaju uz velmi zriedkakedy 😕

Si viem predstavit, ako mojej 5 rocnej dcerke poviem - pod ideme si kreslit ekzem 😅 😅

barbora_szabova
autor
3. okt 2011

Deticky mavaju ekzemy naozaj najma v obdobi, ktore spominas. Ak vsak ekzem pokracuje dalej - a nemusi ist len o klasicky ekzem alebo atopicky ekzem, ale aj ine prejavy na kozi ako chrasticky, flaky a suchu kozu moze ist o vaznejsi problem, ochorenie, ktore moze pretrvat az do dospelosti. 😒