Kam ísť študovať predškolskú a elementárnu pedagogiku?

jm1988
31. jan 2017

Prosim vas ste tu niektora co studuje tento odbor predskolska a elementarna pedagogika? Zaujima ma hlavne naročnost/ ktory predmet robi najviac problem? Pripadne v com je ta narocnost? Mame zaujem studovat externe. Rozmyslame nad BB,RK,BA. Tak uvitam skusenosti z tychto pedagogickych fakult. Ak niekto studuje externe kedy mate skolu?da sa to zvladnut popri praci? A ako je to so statnicami? Dakujem pekne za nazory

katulka1992
31. jan 2017

ja študujem tento odbor v BB...doteraz som študovala na dennom, ale od februára idem na externé...tento semester máme rozvrh tak, že každú sobotu a tuším, že len raz máme aj v piatok....čo sa týka náročnosti, keď je to pre Vás to pravé orechové tak to pôjde...všade sa nájde nejaký predmet, ktorý robí problémy....

malyanjelik
20. sep 2020

Dievčatá, žienky, študujete niektorá externe špeciálnu pedagogiku na UKF v Nitre?Robia sa prijímacie skúšky?Kedy bývajú prednášky?Dá sa to zvládnuť popri malom deťati?Ďakujem za informácie😊

katusik19
2. júl 2021

@malyanjelik prosím vás študujete v Nitre?

malyanjelik
2. júl 2021

@katusik19 začínam od septembra 😊 na UKF Nitra

katusik19
4. júl 2021

@malyanjelik a odbor máte predškolskú a elementárnu? Lebo teraz sa už dá prihlásiť len na pedagogiku a vychovávateľstvo a z toho sa nedá ísť učiť do škôlky tak rozmýšľam či rok počkám alebo si dám prihlášky ak tam

malyanjelik
5. júl 2021

@katusik19 mám odbor predškolská a elementárna pedagogika- aj ja som rok práve pre podobný dôvod čakala

katusik19
27. júl 2021

@malyanjelik ahoj prosím ťa a vieš mi povedať z čoho sa robia skúšky a aké sú tam predmety? Dosť sa obávam matematiky.dakujem za info

malyanjelik
28. júl 2021