Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Kontakt na admina

jannkah
20. nov 2016

Prosim vas, vie mi niekto pomoct s nejakym normalnym kontaktom ma admina, ktory sa mi aj ozve spat?? Nasla som tu nejake kontakty, no uz mesiac cakam na odpoved/pomoc...existuje nejaka cierna listina neserioznych predavajucich/kupujucich? Mala by som jednu adeptku ☹ dakujem za pomoc 🙂

sardinka336
20. nov 2016

zaloz temu ,,mozem byt tehotna,,? a admin sa za chvilu ozve.....ak potrebuješ seriozne pomoc s učtom, tak ti neodpovie na mail ani srnka...

jannkah
autor
20. nov 2016

@sardinka336 fakt super ☹ na co su potom hodnotenia? Na nic...

angelika4
20. nov 2016

páči sa, link na čiernu listinu: https://www.modrykonik.sk/forum/volne-diskusie/cierna-listina-len-nicky-ktore-su-nespolahlive-vsetko-ostatne-bude-vymazane/ - ale pochybujem že to niekto aj študuje z kupujúcich...
Keď máš priamo problém s niekým, napíš do skupiny: ,,mám problém s obchodom v bazári,, - tak sa to možno porieši.
V tej skupine nájdeš aj kompetentnú adminku - a hodnotenia sú len pre ďalšie kupujúce ako varovanie - samozrejme ak to prečítajú 🙂

xxxxxnnnnn
20. nov 2016

Ahoj,

Adminka problémov s obchodom v bazári - @bamboa
Má na starosti problémy v bazári a ich riešenie (Spravuje skupinu Mám problém s obchodom v bazári: Ako to riešiť? https://www.modrykonik.sk/group/7748/detail/

@srdiecko4u: Adminka inzerátov - má na starosti otázky a sťažnosti na správnosť inzerátov a používanie bazára (Spravuje skupinu Pomáham koníku: Moderátorky bazára https://www.modrykonik.sk/group/7274/detail/)

srdiecko4u
20. nov 2016

@jannkah Kludne mi do IP napis o co sa jedna, ak viem, pomozem 🙂

machackova
24. júl 2017

Mám zablokovaný prístup na modrý koník bazár prečo?

myskahryzka
24. júl 2017

@machackova Asi s tym nieco zase maju, lebo ani spravy a upozornenia nefunguju.

srdiecko4u
24. júl 2017

@machackova Už by malo všetko fungovať.

evittam
24. júl 2017

@srdiecko4u Nefunguje.

srdiecko4u
24. júl 2017

@evittam Mne áno, tak to hodnotím podľa seba.
Ide o dočasný výpadok, chyba je nahlásená a opravuje sa. Treba vydržať.

katka253111
23. aug 2017

@xxxxxnnnnn ahoj ta skupina uz neexistuje? Lebo mi ju uz nevie najst

angelika4
23. aug 2017

@katka253111 ahoj, existuje táto skupina: skúsenosti s predávajúcimi/kupujúcimi, - https://www.modrykonik.sk/group/6634/ , ak chceš, môžem ťa pridať,
alebo keď máš problém v bazári, treba napísať cez link : https://www.modrykonik.sk/help/#cat-buysell-pro...

xxxxxnnnnn
24. aug 2017

@katka253111 Skupina Mám problém s obchodom v bazári: Ako to riešiť? už nie je aktívna. Ak máte problém s obchodom v bazári, postupujte prosím nasledovne https://www.modrykonik.sk/help/#cat-buysell-pro...

katka253111
2. sep 2017

@angelika4 chcem sa len opytat...mozno viete poradit aj vy... kupila som tovar- tenisky, ktore mali mat len suchnute spicky... avsak prisli tenisky, na ktorych bol ten osuch vacsi, ale budis, ale nedrzali na nich absolutne suche zipsy - cize malemu v nich nozka nedrzala tak ako mala... v popise nic nebolo...ziadala som vratit peniazky, tovar som odoslala doporucene, aby som mala istotu i doklad, aj ked sama som si davala poslat obycajne... pani mi vsak naspat vratila len sumu za tenisky... nemala vratit celu sumu co som jej poslala aj za postovne? Takto som vlastne platila 2x postu a nemam zbytocne a nemam ani tovar, o ktpry som mala zaujem, nakolko nezodpovedal popisu

xxxxxnnnnn
2. sep 2017

@katka253111 @bamboa prosím pozrieš sa na to

katka253111
2. sep 2017

@xxxxxnnnnn dakujem...akoze to 1.15e budis...len aspon nech viem dobuducna ako to funguje, pokial sa tovar vracia naspat... ja som to zatial nastastie s mojimi kupujucimi riesit nemusela, ale ja osobne by som vratila povodnu sumu naspat celu - co som dostala za tovar i postu 🙂 ale mozno by som robila chybu a pani to spravila spravne 🙂 meviem veru

angelika4
2. sep 2017

@katka253111 keď tovar nezodpovedá popisu - tak tam je ,,zavádzanie,, .. pri ,,reklamácii,, predávajúca by mala vrátiť komplet celú sumu aj s poštovným .... väčšinou sa však poštovné rieši ,,dohodou,, ..tak funguje to tak aj tak

srdiecko4u
4. sep 2017

@katka253111 Napis cez centrum pomoci a pozrieme sa na to, pouzi tento link https://www.modrykonik.sk/help/#cat-buysell-pro...

medvedik1568
26. okt 2017

Stravbery predajkyna udáva že je z Ba no nie je,sľúbi že pošle tovar no po niekoľkých dňoch napíše že sa mi to neoplatí a že či si nemôžem kúpiť v Ba.Takychto by som vymazal z modrého konika

Tu začni písať odpoveď...

Odošli