Kúpa domu v Maďarsku

1. aug 2021

Ahojte co si myslite oplati sa nam kupit dom v madarsku v blizkosti hranic ??pochadzam s kosic mame malo penazi a hypoteku nam schvalili mizernu ja poberam rp a manzel pracuje ako zivnostnik..dakujem za odpovede

miankass
1. aug 2021

To vy musíte vedieť ci sa vám to oplatí, ale ak je to blízko hraníc tak áno, ale záleží aj od toho ako často cestujete do kosic, koľko vám zere auto, koľko tankujete ci mate deti atď.. To vy musíte zvážiť.

autor
1. aug 2021

@miankass Dakujem za odpoved velmi nad tym zvazujeme ,,,len sa bojime je aj ten covid a teraz nevieme ako to bude aj s hranicou

kitycat
1. aug 2021

Hypo vam schvalili bez zakladania nehnutelnosti? Lebo realne vam hypo na cokolvek za hranicami SK nedaju

miankass
1. aug 2021

Fuuha tak to vám bohužiaľ poradiť neviem ale kebyže kúpite tam dom a mate zmluvu ktorú im predložite na hranici, tak si myslím ze by problém byť nemal, keď pôjdete do kosic že idete do prace a keď pôjdete do maďarská tak im ukážete že tu máte kúpený dom alebo predkupnu zmluvu, a nemal by byt problém. Snáď.

zalka
1. aug 2021

Covid raz skončí, verím tomu ... ale slovenská banka ti nebude financovať kúpu nehnuteľnosti v zahraničí, ak nemáš akú nehnuteľnosť založiť na SVK. A nemyslím, že madarská banka ak nemáte nič v madarsku vám hypo schváli. Prezisti si .

zuvelyn
1. aug 2021