Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Kúpa hodiniek cez internet a následná reklamácia

kyeor
8. apr 2014

Prajem pekný deň, obraciam sa na Vás s prosbou o radu ako postupovať a ake mam moznosti v nasledujucej situacii.
Cca pred 5 dnami som si zakupil naramkove hodinky cez: http://www.dobrehodinky.sk/hodinky/227-panske-h...
prebratie prebehlo OK - kurier ... 5 e postovne. po cca 2 dnoch nosenia mi vnutorna cast remienka zacala reagovat, resp. material zchadzat dole, a zafarbovat mi zapestie...viz.. foto.
Je toto pre kov normalne, pripadne je to mozne vyreklamovat, pripadne riesit inou formou? dost ma taketo "zavadzanie"/falsovanie" alebo ako to nazvat materialu vytocilo...vyzera to na nejaky hlinik.. akoby bizuteria...
Vdaka vopred..

lilitela
8. apr 2014

@kyeor Pokial to nie je extra viditelne, mozes to bez udania dovodu vratit do 7 dni, vratia ti predajnu cenu. Pokial je to viditelne, je lepsie to vratit, ale nezatajit a pozadovat dokonca aj postovne spät. Najlepsie ked si pozries obchodne podmienky predajcu.

hanelka1
8. apr 2014

vratit do siedmych dni dla zakona, uviest dovod mozes ak to je vidno. ja by som napisala alergicka reakcia na material. posli doporucene nech mas doklad o vrateni a precitaj si podmienky na ich stranke, ze ked vracias tovar co vsetko chcu uviest. pravdepodobne je to naozaj hlinik, ludia nan reaguju ak su alergicky presne ako popisujes ty, este to zvykne aj svrbiet a zacervenat pri dlhsom noseni.(napr. aj ja to tak mam🙂 tak vela stastia.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli