• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

12. decembra 2017 
Ahojte, chcela by som sa opýtať tých dievčat, ktoré brali Roaccutane, že či všetky brali popritom aj antikoncepciu. Mám totiž po lete začať brať Roaccutane, ale kožná mi povedala, že MUSÍM brať pri tom aj Diane. A ja nechcem brať hormonálnu antikoncepciu. Chránime sa s kondómom a doteraz úspešne, ja v žiadnom prípade nechcem do seba dávať ešte aj hak.
No a chcem sa opýtať, ak nebude inej cesty a budem musieť brať antikoncepciu, zistia mi to, že ju beriem, z tých pravidelných testov, čo sa robia pri užívaní Roaccutane? Lebo som rozmýšľala, že by som si síce vyberala Diane, ale neužívala by som ju..
Ďakujem pekne všetkým za odpoveď..
PS: Debbie, dostala som sa po nejakú desiatu stranu a prežívala ten Roaccutane s tebou a preto ma veľmi mrzí, keď som si teraz pri čítaní posl. stránok prečítala, že ti zostali jazvy, a že ľutuješ, že si sa na to dala. :cry:
30. jún 2009 o 22:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane...ja mam roa a nemam hak,lebo som ju odmietla.pohoda.z krvi sa to asi zistit da,ale nie na kazdom pracovisku.
30. jún 2009 o 22:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no ale vieš.. to neni take lahke mna tu kazdý pozná a vie dochorka ake to mam vysvetlila som jej too a asi spravim fotky.. a ona je velmo dobrá vážne ju mam rada.....
30. jún 2009 o 23:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ten text co je nad tymto je pre nicoolinku...
30. jún 2009 o 23:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane ja som nebrala ani neberiem... a ani sa ma na to moj kozny nepytal:D
1. júl 2009 o 10:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane dakujem ze sucitis somnou ale neboj az take hrozne to nieje,snazim sa s tym bojovat :angry: dufam ze sa to bude lepsit..vytrapila som sa uz dost a ak si si citala co som pisala este pocas uzivania tak urcite vies ze ja som koznu tiez oklamala ze beriem hak a nebrala som..tak neboj,nema ti to ako zistit,len sa ta stale bude pytat ci beries a povies ze ano beriem..to je vsetko..ale s priatelom si musite davat fakt velky pozor lebo vies ze tie lieky poskodia plod ked by si nahodou otehotnela :unamused:
1. júl 2009 o 14:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miri
tak teda beriem spať, kolko ho už neberieš? tie jazvy sa daju liečiť, aj chlpky, laserom. Dobre, chápem, že máš v meste neschopných doktorov, ale prečo by si nemohla ísť aj inde ??? Rodičia tvoje trápenie nevidia? V Ba aj v NR sú fajn laserové centrá, kde vedia vyliečiť skoro všetko, tak skús trošku googlovať na nete a uvidíš, že nájdeš riešenie aj na tvoje problémy. Tým, že budeš plakať nad sebou si nepomôžeš, treba riešiť, a v dnešnej dobe ti vedia pomôcť naozaj. Treba síce investovať dosť peňazí, ale stojí to za to. Tak vela štastia .
1. júl 2009 o 15:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane
čo sa týka hak, u mna je to presne tak ako u debi, dala som si Hak predpísať, ale neberiem ju, musela som kožnú oklamať, že ju beriem, lebo inak by mi roa nedala, a moja kožná je podozrievava :D od gyndy som musela doniesť čierne na bielom, že hak beriem, okrem toho som si dvakrat musela spraviť tehotenský test. Nespávam s nikým, nikoho nemám, takže bábo asi ťažko bude, ale kožnej nestači moje slovo. Z krvi mi nezistili, že hak neberiem.
Kym nemusím, naozaj nebudem do seba pchať iné tabletky. A moja obvodna mi doslova zakazala brať hak , ked nikoho nemám. Roa je svinstvo samo o sebe.
1. júl 2009 o 15:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Dr.musi mat len istotu,ze ste poucene,ze nesmiete otehotniet,ja som napr.aj tlacivo na to podpisovala,ale tiez som prestala asi po 3.mes.uzivat HAK,lebo zbytocne....a to uz je na moju,nie lekarovu zodpovedn.
Cize ani by som zbytocne na vasom mieste si ju nevyberala,naco platit tolko penazi za to?podpis jej,co chce a tvar sa ,ze uzivas, a z krvy ti to pri jej odberoch na to a to nezisti,musela by ist do hlbky :wink:
1. júl 2009 o 22:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Som rada dievčatá, že niekto okrem mňa sa tiež snaží vyhýbať hak. Narobí viac škody ako úžitku, a keď je toľko iných možností ako sa chrániť, prečo by som mala do seba cpať umelé hormóny? Už len ten Roaccutane mi narobí neplechu, to mi bohate stačí. Tak už sa teším, kedy začnem s liečbou ja po lete, nech už vyzerám ako človek. Mám totiž mastnú pleť a nikdy som ju nemala ako bábika, ale po pôrode sa mi zhoršila a teraz posledný polrok už mám vyrážky aj na čele, dekolte a trochu aj chrbáte, no hrôza.
1. júl 2009 o 22:27  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka8-a ked to dám odstranit lajserom te chlpky tak sa mi vratia spet?viem vsecko je drahe a uz to nepreplaca poistovna to je velká škoda:( dneska som sa obla opalovat a mám celi ksicht červeny dufam že sa zafarby do hneda :unamused:
1. júl 2009 o 22:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
auriane: ani ja neberiam ziadnu antikoncepciu.Podpisovala som dáky papier,ale je to na mne.Ja som jej aj povedala ze ju brat nejdem.Chránime sa kondomom,je to v pohode.
2. júl 2009 o 10:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ACH ludia opalovala som sa to ale odapdlo a mám červenu tvár myslite že sa mi zafarbý do hneda?:.....
2. júl 2009 o 12:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miri
jazvy sa ti po lasere určite nevrátia spať, tie chlpky tiež by sa nemali ale s tym ja skusenost nemam,
ja som už desattisice minule na svoju pleť :slight_smile:

ja sa už ani inak opaliť neviem, len do červena, ale to vzdy ustupi
2. júl 2009 o 13:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Prepáčte, nechce sa mi to celé čítať a neviem, kde ste začali rozoberať tie chĺpky. Ale dúfam, že to nie z Roaccutane si ti urobili chĺpky... :unamused:
2. júl 2009 o 15:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Počas Roa aj po ešte je potrebne plet natierat vyssim faktorom, od 20 vyssie.
Ja idem bud.tyzden na dovolenku k moru,tak dufam, ze ma tam nešlahne zo slnka,beriem vyssie faktory,na plet, na telo extra a pod.
MIRAA nestresuj sa, mas asi len citlivu pokozku este, neviem, ci si pouzila nej.ochranny faktor,ak,tak pouzi nieco po opalovani s panthenolom,predavaju to od lekarne az po potraviny:slight_smile:
2. júl 2009 o 15:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte. Tak uz som sa vratila z IT. No ale ste toho tu poisali , co som tu nebola. Ja mam plet stasnu :frowning2: , stale sa mi robia take velke podkozne bobule na licach , ktore ked nahnisaju mam lto ako vlazsky orech velke. Budem musiet ist ku koznej nech somnou nieco robi.
2. júl 2009 o 17:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka
ejha, to mi je luto, že aj sa ti to takto vracia, nemôže to byť reakcia na slnko??
2. júl 2009 o 22:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka8-a ty máš kolko rokov a desatisice o na co preboha všetko?... pre sumienku2525-Aj mne je to luto chlpky nemáš?....
2. júl 2009 o 23:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
anabelka: Nie to ja nemam reakciu na slnko.
3. júl 2009 o 12:28  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miraaa: mam od vtedy ako som brala RO. Aj z toho ma ide šlak trafit. Ja uz asi nebudem mat nikdy pokoj s tvarou. Stale musim nieco riesit.
3. júl 2009 o 12:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka a ako bolo pri mori?nespalilo ta?myslim po liecbe R
3. júl 2009 o 18:21  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sumienka, no tak som myslela, že ked si už dobrala roa, či slnko teraz nereaguje na tie lieky ... lebo je leto, určo pojdem aj ja k moru, tak sa bojím trošku ..
3. júl 2009 o 18:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mirra
mám 19, zrejme si to tu nesledovala ,ked som písala ja, mala som problemy s licom, podkožnou vecou, čo sa mi vracala, takže dokola lasere, kremiky, menšie operácie, takže sa to veru nazbiera :slight_smile:
3. júl 2009 o 18:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam: super bolo

anabelka: Jaaaj , no ja si myslim ze alergicka nie som na slnko
3. júl 2009 o 20:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal pravidlá fóra. Porušoval pravidlo "Fórum nie je pre firmy".
3. júl 2009 o 20:37 • ideuga6
sumienka2525-a mne tvrdi ze to s toho neni:( jaj je to strasne s timi chlpami..anabelka8-Ale ano viem si pametámm neboj sa... no a a beres roac... a te operacie ti nezabreali? a nevies c obude stat... od chlpenie a co bi si miradila bud ist normalnej kozmeticke ... alebooo ist na ten lajser?....
3. júl 2009 o 21:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
miri
beriem roa, ale vlastne zbytočne, len sa mi pleť zhoršila, nemala som velmi akné, len to líco, ale už to doberiem, no to rezanie veru nezabralo :slight_smile: neviem ti povedať, čo to bude stat, chodila osm na vselijake lasere, ale na chlpky nie , porad sa s kožnou, alebo googluj a najdes laserove centra, kde ti isto vedia pomoct..
3. júl 2009 o 22:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Príspevok bol zmazaný adminom, lebo nespĺňal pravidlá fóra. Porušoval pravidlo "Fórum nie je pre firmy".
3. júl 2009 o 22:45 • iluska6
anabelka: akoze ti to rezanie nezabralo? Ty si to male ten velky pupak tam, ze?

Miraaa: ja neviem , ale ja to mam od vtedy ako som brala RO. Pokial som ho nebrala tak v pohodke
4. júl 2009 o 16:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok