• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

8. júna 2017 
tak aj ked ste nikto neodpisali..doktorka odporucila acnecolor..nemal to pouzivat moc dlho pac to ma dost vysusujuce ucinky na kozu..ale ak mam este troska toho podkozneho mazu niekde v hlbe koze a vytvara sa kvoli tomu scervenanie - mam ho pouzit ..vyuziva sa hlavne na krytie ..nieco ako make-up ..ale na vysusenie bobaku je vraj vyborny ..cize ked sa mi vysusi ten kuscek koze co este mam..budem happy :slight_smile: jak svin
28. jún 2010 o 21:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
1. den po natreti toho miesta - moc si to len nahovaram, ale zda sa mi, ze aspon o takych 10% sa ten kusok mazu zredukoval..uvidime zajtra..boze, bodaj by mi to stiahlo uplne :slight_smile: uz len to jedine ma trapi ..fliacky poopalujem a bude ok :stuck_out_tongue_closed_eyes:
29. jún 2010 o 10:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
zaver 2. dna - ludia, ono sa to vazne scvrkava! ale taku rychlu odozvu som vazne necakal..ak mate po dobrati roa este kusok zaschnuteho mazu v kozi urcite pouzite tentot skvely vysusovak! :slight_smile:
29. jún 2010 o 21:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
hettynka- dakujem ti za odpoved a ŕadu,..... no mne to vyzeralo cudne ked kazdy tu pise ze berie take vysoke davky, tak preto som sa pytala ze preco beriem ja iba 10mg... a ako dlho si ty brala roaccutane??? plet mas teraz uz krasnu cistu?
30. jún 2010 o 09:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ludia mne ak ostane taka plet aku mam teraz tak slubujem ze sa uz na nu nebudem nikdyn stazovat :grinning:
1. júl 2010 o 00:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte vsetci, nenajde sa tu niekto, kto uz davno douzival roaccutanne? lebo ja hej a chcela by som o niecom pokecať... :(
1. júl 2010 o 10:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@lionna, ja nie, ale moja mamina ho uzivala ale uz dst davno, co konkretne ta zaujima?
1. júl 2010 o 14:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no ja som zatial dva mesiace po
1. júl 2010 o 15:49  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mm chcela som sa spytat, ci neregistrujete aj ine vedlajsie, ucinky ako suchost sliznic, co je typicke... lebo ja ako som ho douzivala, pred tromi rokmi zacala som chudnut, za 3 roky som schudla 6 kilov sama od seba, a to jem proste take veci, ze pizza, cipsy, proste vsetko, a kedze som nebola pevna teraz som dost chuda a strasne casto mi zalahne v usiach ani nepocujem co hovorim aj sa mi obcas tazko dycha, a tak mi raz napadlo, ze si pozriem na nete nieco o tom lieku, ci to s tym nejako nesuvisi, a tam som nasla strasne veci popisane... ze je to ako droga a ja neviem co, ze vraj v Amerike je od minuleho roka zakazany... a tak som z toho teraz taka preplasena....neviem co si mam mysliet, bo moja doktorka mi o tom lieku nic nepovedala, aky je to silny liek, ja som myslela, ze je to nejaky klasicky, bezny liek, ved ona,ked mi ho predpisala ja som mala uz len male vyrazky a ani nie vela...tak som sa chcela spytat, ci tu nahodou niekto nevie, ci nemam cakat este nejake horsie vedlajsie ucinky....:(
1. júl 2010 o 22:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Blbost!!!! V americe,a dalsich statech je to povolene! Vim o tom naprosto vse!!!
3. júl 2010 o 00:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
v amerike ludia beru aj 100 mg na den :D
3. júl 2010 o 10:41  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
i 120mg....
3. júl 2010 o 20:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cavte ja uz som zufaly roaccutane beriem 6 mesiac to uz je posledny krat a vobec sami to nezlepsilo akurat citim ze plet mam hladsiu ale vyrazky sa mi robia stale a stale nove neivem co mam robit lebo ak mi uz toto nepomoze tak uz nic nemali ste niekto podobny problem?
4. júl 2010 o 10:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
jakub123- najprv ten podkozny maz musi vyjst von.. nemal si toho vela?
4. júl 2010 o 11:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@modrykonicek nie nemal som toho vela tak normalne ale ja sommyslel ze uz to v 5 mesiaci bude super ciste tomi aj lekarka povedala
4. júl 2010 o 12:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
lionna, ja som 9 mesiacov po dobrati. Neschudla som a nemam ziadne podobne problemy ako pises. Vsetky neziaduce ucinky zmizli. Najdlhsie som mala cervene oci, aj po dobrati.
6. júl 2010 o 14:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kolko by mal byt roa po dobrati este v tele ? take 2-3-4 mesiace max?
7. júl 2010 o 22:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
1 mesiac
8. júl 2010 o 14:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sweety22 - si si 100% ista? niektore zeny cakaju preistotu aj pol roka..1 mesiac nie je podla mna zarukou..
9. júl 2010 o 23:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
konecne som si po dlhej dobe mohol naplno uzit vodu, tobogany, potapanie a vsetko co som si dlho dlho odriekal, az som zabudol ze take cosi vobec existuje - takze moj novy poznatok po ca. 3 mesiacoch uzivania: voda uz nezhorsuje akne :wink:)
11. júl 2010 o 21:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pele82- a odkedy voda zhorsovala akne?:D
12. júl 2010 o 13:31  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@modrykonicek - asi je to individualne, mne po dlhsom pobyte pod vodou vzdy .. :angry:
12. júl 2010 o 21:42  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
pele- vau, tak o tom som nepocul

LUDIA - slniecko krasne hoji pigmentove fliacky! viem, ze to nie je ziadna novinka, ale predsa to musim napisat :grinning: takze sup sup na kupaliska, na rybacky, na plaze, opalovanie vsade mozne :slight_smile: :slight_smile:
14. júl 2010 o 13:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
aj ti co berite roa..znizte si davku, natrite sa 50kou a sup opalovat :slight_smile:
14. júl 2010 o 13:06  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahojte..ja by som sa chcel spitat aky je vlastne rozdiel medzi recutane a aknenormin?.lebo niekto pisal že skoro žiadny..a ešte by som sa chcel spitat či mi ten liek musi predpisat kožna alebo si ho možem od nej vyžiadat..?..lebo ja mam akne už dlho vlastne od puberty...a ku kožnej chodim už 2-3roky a zmenu skoro nevidim :frowning2: ..a kamartka mi povedla o tomto lieku tak som sa radšej prišiel spitat sem..a až potom pojdem kožnej...lebo ona mi predpisuje same mastičky a vodičky ale to je na akne a nie proti akne..a už mam 22 rokou a chcel by som sa citit ako človek ked sa rano zobudim a pozrem sa do zrkalda..lebo už ma to naozaj nebavi si brat každe rano zo sebou do kupelne ihlu :frowning2: určite to račej skusim aj ked tam su tie vedlajšie učinky.....dakujem za odpoved.....
15. júl 2010 o 23:50  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ahoj. Tak jsem konečně Aknenormin vysadil. Jsem čistý. Jenom mě štvou červené flíčky. No nenadělám nic. Aspon že už akné nemám. Mějte se!
16. júl 2010 o 10:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Jo vybral jsem asi 14000mg. Asi 180mg/kg. Coz je pomerne dost. V Americe,Nemecku je to normalni. Krevni testy a vse okolo jsem mel v norme. Nemel jsem Ved.Ucinky. Jen jsem mel hodne zhorsenou psychiku. Pac akne se mnou udelalo opravdu hodne. Ted jeste zaridit par veci a budu konecne stastny! Preji vam vsem hodne stesti at vam to podelane akne zmizi!!!
16. júl 2010 o 13:09  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
cawte je normalne ze sa mi akne vratio ani nie po 1,5 mesiacoch od ukoncenia liecby??? zhorsilo sa mi to rychlo v priebehu nejakych 10 dni..... predtym ked som mal prvu liecbu sa mi to vratilo po 2 mesiacoch.... dufam ze ak nechcem mat akne nebudem to muset uzivat do konca zivota, to by nepotesilo :slight_smile: :slight_smile:
16. júl 2010 o 22:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
michalkkk : Hodně záleží jestli si vybral komulativní dávku... A kolik si bral mg? A kolik máš kg?
16. júl 2010 o 23:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no mal som cca 80 kg a bral som nejake 4 mesiace 60mg a potom mesiac 40mg a posledny mesiacsa to postupne znizovalo uz ani nwm ako ... ale pisalo sa ze vecsinou po druhej liecbe s ato uz nevrati ale mne asi uz nic nepomoze uz som s tym zmiereny :slight_smile:
16. júl 2010 o 23:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok