• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

13. septembra 2017 
@simi228 tak to mas dobre ze iba flaky ....ja mam prave tie jazvicky vo flakoch take male bodky niektore viditelnejsie a niektore slabo viditelne
19. máj 2013 o 22:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Viem čo myslíš, lenže ja mám tie jazvičky po celej tvári a som celá červená a bez make up vyhrázam príšerne :(
20. máj 2013 o 19:43  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 on myslí priehlbinky v koži, máš aj ty tie na mysli alebo len flaky? flak=červené sfarbenie kože po vyrážke

flaky sa dajú lahko vyriešit po liečbe, tvár máš červenú z flakov alebo ju máš tak prekrvenú z roaccu?
20. máj 2013 o 19:53  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 kolko berieš denne mg a váhu máš akú? kolko to budeš brat(mesiacov)? :slight_smile:
20. máj 2013 o 19:55  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahojte, počúvajte :slight_smile: dnes som mala 2x baileys a 2 dl vína, čo myslite môžem zobrať roacc., či radšej nie? :wink:
20. máj 2013 o 21:41  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 ty ses teda rozjela :grinning: . Já myslím, že tu hladinu roa máš stejně v krvi, tak bych si ho asi vzal .....
20. máj 2013 o 21:57  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 jak myslíš lehce zbavit červených fleků po léčbě? myslíš laser ??
20. máj 2013 o 21:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ali12377 ten roacc máš tak či tak v tele, nabude už radšej nepi, aj keď víno by ešte šlo, ale aj tak
20. máj 2013 o 22:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kdy je kopu vecí, peelingy, kremy, dermaroller, všetko čo podporuje tvorbu kolagenu
20. máj 2013 o 22:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 jasné, ja inak nepijem, ale skutočne niekedy sa tomu nedá vyhnúť, baileys to je tiež len likér, také niečo ako vaječný, to je taký slabý fras :grinning: , snáď sa mi nič nestane :wink: dúfam
20. máj 2013 o 22:07  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@ali12377 je rozdiel opit sa a trocha si glgnut :grinning: , takže sa neboj
20. máj 2013 o 22:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
ja mám červené flaky po vyrážkahch... lenže laser je veľmi drahý... mám 40 mg denne čiže 20 mg 2x denné a mám 60 kg
21. máj 2013 o 07:19  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 neboj sa tych flakov oni ti zmiznu po 6 az 12 mesiacov urcite ...si to prekry make upom...bud rada ze nemas priehlbinky co su natrvalo .. tie flaky ti zmiznu bez stop
21. máj 2013 o 10:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 flaky zmiznu same
21. máj 2013 o 12:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 dávku máš fajn, kolko to budeš cca brať? dobre by bolo vybrať cca 150 mg na váhu, kedže si mladšia, aby sa predišlo relapsu
21. máj 2013 o 13:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Prosím vás máte niekto skúsenosti s vyrážkami vo vlasoch také červené bodky. Mám to už dlhšie a neviem čo nato :/
21. máj 2013 o 17:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@bushido09 ahoj, a bol si s tým už u kožného lekára? čo na to lekár?
21. máj 2013 o 17:41  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 No dúfam že vymiznú :slight_smile: sestra už nemá ani tie flaky... cca pol roka :slight_smile:
21. máj 2013 o 18:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 vymiznuť ti vymiznú na 100% :slight_smile:
21. máj 2013 o 19:22  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 dakujem za podporu, potrebujem ju, ty si ako na tom teraz ? :slight_smile:)
21. máj 2013 o 20:13  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 tak ja som už viac než rok po dobratí... myslím si, že to je v poho, niečo sem tam malé "vyskočí", ale to je normálka s tým musí človek počítať :slight_smile:
21. máj 2013 o 20:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 a kolko máš terzaz rokov akú dávku si bral a kolko ? :slight_smile:
21. máj 2013 o 20:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 budem mať 19, bral som podobnu davku ako ty, čiže cca 0,75 mg na kg(u mňa to bolo 60 mg denne), vybral som cez 150 mg alebo až 180 mg, neviem presne.... no nieje to až také podstatné, pokial sa dostaneš cez dávku 120 mg tak je to už v poriadku, ale tých cca 150 mg je ideál
naviac po liečbe sa dá stav udržovať doplnkami s podobnými učinkami ako má roaccutane, tj prípravky na zníženie DHT v tele
21. máj 2013 o 21:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 inak pred liečbou si mala akú pleť suchú/normálnu/mastnejšiu?

a nezabúdaj aj na stravu, DHT vie reagovať na sladké jedlá, všade, kde je cukor, ppotom na biele pečivo, aj mastnejšie jedlá
hlavne to biele pečivo nejedz, skor celozrne alebo špaldové
viac DHT=akné
21. máj 2013 o 21:02  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 a taktiež mlieko a miečne výrobky
21. máj 2013 o 21:07  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 myslíš že by som mala zmeniť jedálničak, obmedziť mliečne výrobky, mastné jedlá, síce ja čokoládu nejedávam, mlieko čisté nelúbim a často ho nejem,jogurty nejem a stravovanie a la jedáleň :grinning:
Vie čo, ja som ju mala ako kedy, pokial vieš, čo je biele trepanie to som si dávala každú noc, tak ma to dosť vysušovalo a krémy som nezniesla lebo mi to prišlo ako keby horiše ked som mastnejšia... taktiež mi vôbec nerobili dobre mastičky ako belakna, duac, atd, ved to poznáš, strašne ma štípali a svrbeli... Najväčší užas bol ked mi v lekárni vydali zlý liek namiesto belakne mi dali beloderm čo bolo určené na ekzémy a ja som si ot kludne dávala každú noc tvár sa mi tým s prepáčením tak doj*ebala že až, !! až som prestala chodiť do školy. a ked sa to dozvedela doktorka bola strašne nervozna a vtedy mi pvedala že mi tvár nedá dokopy nedá ani za dva roky, vtedy to na mňa dolahlo...
21. máj 2013 o 21:33  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 určite, určité jedla sposobuju akné, sú o tom aj vedecké študie.... mlieko je známy fakt, že sposobuje akné, pretože sú tam kravske hormony, ktore podporuju tvorbu DHT, to isté aj cukor, vypražane, mastne jedla a biele pečivo

duac a podobne mastičky štipu, pretože zošupuju kožu, aj keď na zošupovanie je lepšie skor Glyco a podobne, ale o tom teraz neuvažuj, kedže si na roaccu


ak máš mastnejšiu pleť tak na acne.org si ľudia chvália jeden krém Sana Fela, síce sa dá zohnať len z USA, ale je v ňom liečivo, ktoré aj podla lekárskych študii znižuje aktivitu mazových žliaz, výrazne, tak ako isotretinoine(roaccutane), ale to až po liečbe roaccutane dosť znižuje DHT, čiže aj mastnotu kože(vyušuje)

po tom beloderme sa ti to už dalo do poriadku, čo presnejšie ti spravil ten krém?

inak teraz používaj hydratačne kremy, prípadne si kúp čisty 100% jojobový olej ten je velmi dobry, prípadne kokosový no ten narozdiel od jojoboveho u niekoho upcháva póry
21. máj 2013 o 21:48  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@sypac077 ja už som bola aj tak že som tieto jedlá obmedzila no žiadne výsledky, myslím že to máš proste v krvi a stravou sa to neupraví...

Dakujem za rady :slight_smile:

Ten beloderm ma ako uplne pochoval, vyrážky sa mi vetdy rozšírili po celej tvári aj na tie miesta kde som mala ešte krásnu pokožku (doteraz to tam mám ) kde sa mi samozrejme spravili jazvičky... moja pleť bola na dotyk drsná , čo doteraz aj je... a samé drobné vvyrážky ktoré nejdú ani zlikvidovať..
21. máj 2013 o 22:03  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 ale to je dlhá cesta, čo sa týka jedla, ja ti píšem preto, aby si si na tie jedlá dávala pozor ppo roacuutane, ba aj počas brania, pretože, keď ich čo naviac obmedzíš tak tým je menšie riziko relapsu
a o genetiku nejde alebo podobné veci, je dokázané, že genetický kod sa mení prostredím, preto akné viac postihuje ludi v meste, kde je stres, zle ovzdušie, strava atd
ten beloderm ti pravdepodobne sposobil alergiu, ktorá sa prejavila malými zapálenými vyrážkami, ale neboj sa aj to sa vylieči
máš na mysli flaky, jazvičky sú priehlbinky, tie na rozdiel od flakov dajú na liečbu viac zabraať
21. máj 2013 o 22:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@simi228 aha pozeral som si, prečo u teba ten beloderm toto sposobil a sú 2 možnosti:
prvá ako som spomínal alergia na betametazon, no ovela pravdepodobnejšie sa mi javí, že ti pomocné látky v tejto masti upchali pory(biela vyzelina a paraffin)
21. máj 2013 o 22:17  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok