• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Liek Roaccutane. Máte s ním skúsenosti?

22. novembra 2017 
Tak rakovina kože je celkovo hrozba, či už beries roa alebo nie. Aj ked som no nebrala, som krem s faktorom nepouživala, len pri opalovani, tak pre to sa pytam.
10. apr 2009 o 11:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ano..ale tie tabletky su strasne v kazdom smere takze bohvie ci to bola dobra volba.. :unamused: ..uz ich chcem dobrat a mat pokoj..bolia ma maximalne kolena!!!a plet nevyzera az tak dobre..to ma hneva...clovek si vytrpi svoje a pi..z toho...dnes zase nemam den!! :confounded:
11. apr 2009 o 09:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi ani ja ho nemam

treba mi ist do kostola-ale z takou chrastou jak svet asi nepojdem nikam z domu :angry:
11. apr 2009 o 10:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Debi, ty si minule písala,že to berieš piaty mes.a nič moc zlepšenia a aj, že máš tiež tu dávku ako mnohí, 2x denne.Ale koľko mg/denne?Stále dr.prizvukuje, že musí byť dobre nastavená liečba, aby zabrala a nehoršila nedajbože stav a pod. Vychádza Ti správna dávka na tvoju váhu?ak nevieš, napíš, hmotnosť.Lebo ak to berieš 5mes.a skoro nič, a trápiš sa s tým,tak chyba je kdesi.Aj to aké krémy počas liečby používaš.Ja už som vysadila aj pár dní dozadu krém, čo som použ.od Biodermy-Akn, kým som neužívala Roac.tak mi robil dobre, stiahol pleť, aj póry,ale teraz po mes.mi už vysušuje dosť a keď si dám make up,tak sa lúpem trošku.Tak už budem užívať len doporučený LA ROCHE- Effaclar H, špeciálne pri liečbe Roac.a zatial fajn,aj ukľudňuje,aj nevysušuje.
11. apr 2009 o 11:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ahoj tena..beriem 60mg denne..dve rano jednu vecer...a vazim 64kg..neviem v com je chyba ale nevies si predstavit ako ma to hneva!!!...a mam este skinoren od dr.s nim som vlastne vcelku spokojna..ale najhorsie je ze ono mne sa robia este stale nove vyrazky..keby sa nove nerobili tak by to bolo aj ok..lenze zahoji sa jedna uz sa niekde robi druha...ja som zufala...
11. apr 2009 o 12:10  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi my tu sme asi jedine zufale.........keby si ma videla :confounded: :cry:
11. apr 2009 o 19:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi, ankam: tak to ma mrzí, že sa vám stav stále nezlepšuje, dúfam, že sa to u vás čoskoro prelomí a začne prudko zlepšovať, mne asi prvýkrát počas liečby riadne vysušuje ksicht posledné dni, nie je to veru bohviečo, ale na druhej strane som strašne rád, že už vo veľkom miznú aj tie mrchy biele podkožné, pleľ sa krásne vyhladzuje, proste ide to stále len k lepšiemu, paráda, vydržte a príde to aj u vás. Inak, neviem ako vy, ale ja mám veru veľké problémy vyhnúť sa slnku tieto posledné dni čo býva tak pekne :slight_smile: dúfam, že nechytím nejakú ďalšiu kožnú pliagu, to je to posledné, čo potrebujem, tak držím palce aj vám, vydržte
11. apr 2009 o 21:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ach joe mna mrzi to ze to co pises ty(o svojom zlepseni) ja nemozem napisat o sebe :cry: :angry:

Prajem Vam vsetkym Veselu Velku noc :slight_smile:

veselsia by bola s krajsou pletou...............
12. apr 2009 o 13:25  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam ja som sa rozhodla ze zbehnem za druhou koznou..ja uz neviem..som z toho strasne smutna..dnes mi kamoska povedala ze mam ist ku koznej,ze ma dobru znamu,lebo ze vzdy som mavala lepsiu plet..uplne som z toho znicena,lutujem ze som tie tabletky zacala brat..mohla som si radsej spokojne zit s tymi mojimi malymi vyrazkami,ktore ked som vytlacila tak sa hojili 2 dni a nie 2tyzdne ako teraz!!!!...........ja uz naozaj neviem
12. apr 2009 o 13:58  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi tak to ovorim aj ja ze ako som sa mala dobre pred tym.......

a co pri tej druhej koznej??len tak na kontrolu ci to mas dobre naordinovane??
12. apr 2009 o 14:00  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi a co myslis ak to mame zle nadavkovane-tak sa musi liecba na cas prerusit a potom od zaciatku?alebo len sa zmeni davka?

tebe sa asi nemoze zmenit,ked ti nezabera 60 a vyssiu uz nemoze dat.
a zase ked ti da mensiu davku tak ...tiez na prd
12. apr 2009 o 14:04  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam no ja uz par dni beriem len 40mg..vyskusam ci nebude lepsie..mozno mam prilis vysoku..preto sa chcem aj s inou dr.poradit...vies aka som zufala??..kolky mesiac uz ty beries...?uz mas treti?ci stvrty?..boha!ti poviem ze na prd..cely ksicht..kde nieje jebak tam je flak..
12. apr 2009 o 14:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja prave stvrty beriem
zaciatkom maja nejak okolo 10 zacnem brat 5 mesiac.lahko sa mi to rata lebo som zacala v januari :slight_smile:

ale fakt ma to sere viem si predstavit ako teba
12. apr 2009 o 14:11  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam vidis uz ako dlho berieme a stale nic..ja neviem..co ideme?
12. apr 2009 o 14:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
no uz si mi moja?
12. apr 2009 o 14:24  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
kde ideme?
12. apr 2009 o 14:26  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam ja som asi nejak tak ako ty...
a ja neviem..co ideme?kde ideme?!
12. apr 2009 o 14:29  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ved ty si sa pytala o 14:48 ci ideme?a ja neviem kam
zrubat sa?z toho vsetkeho :grinning:
12. apr 2009 o 14:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ja som mozno este viac vyhadzana ako ty..ty mas len jedno lice...ja vyzeram ako monster...
zrubat sa?vies ze ja uz ani nato nemam naladu?uz na nic..
12. apr 2009 o 14:34  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
sak ani ja nemam na nic naladu-nejlepsie sediet doma a nikomu sa neukazovat :unamused:
ked mam niekam ist alebo ked sa niekto ohlasi k nam-ja uz mam aj z toho depky
12. apr 2009 o 14:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mam aj druhe lice-len menej
12. apr 2009 o 14:36  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam presne aj ja..dnes sme isli stou kamoskou na lavicku a sla som bez makeupu tak preto mi dala cislo na koznu..to je hrozne ked uz ludia si vsimaju moju plet...!!!!!!!boha
12. apr 2009 o 14:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
debi tak zajdi za to nic nedas a cim skor :wink:
ja by som sla ale kde,ked som uz teraz pri najlepsej v meste?a do druheho mesta sa nebudem trepat-tam nepoznam nikoho
12. apr 2009 o 14:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam a ak nam tje tabletky nezaberu a budeme takto vyzerat uz stale?ved ja sa zbalznim..co potom?toho sa bojim najviac
12. apr 2009 o 14:47  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
tak ked ich prestaneme brat by sa to malo vratit aspon do povodneho stavu nie?tak ako sme to mali predtym..........ci nie?som zvedava co mi povie lekarka ak pojdem na najblizsiu kontrolu
12. apr 2009 o 15:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
myslis??ja neviem..ale to teraz zbytocne berieme..5mesiacov sa len trapim,mastickujem pery,bolia ma kolena,depresie mam uz tej tvare a zbytocne??..ved vies co to je polroka??ved to je riadne dlha doba kriste na nebi...ja tomu nerozumiem..neviem kde moze byt chyba...ze co ..uz sme sa davno mali tesit z peknej tvare..a my polemizujeme nad tym ako to vratit aspon do povodneho stavU!!!!!!
12. apr 2009 o 15:08  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
ankam,debi, verim vam ze je vam hrozne...aj ja som sa teraz asi po dvoch mesiacoch co som uz mala pokoj znova vyhadzala...ani ja sa nikam nechystam..som len doma zatvorena...myslim si ze je dobry napad skocit ku koznej a ak mozte tak k inej...neviem ako je to mozne ze vam to nezabera:(ja som si myslela ze to pomoze vsetkym:(
tak skuste nepapat vsetko a dat trosku taku ocistnu dietku,mne to dost pomohlo,aj ked nie uplne...pit stale cajiky a skusit nepit tolko mlieka a nejest mliecne vyrobky...ja neviem...chcela by som vam nejako pomoct ale neviem ako...drzte sa a hlavne skuste mysliet na nieco pekne alebo robit nieco s cim sa zabavite,lebo takto mzslite len na vasu plet..lebo je to vsetko aj o psychike...tak uuuusmev prosiiiim:slight_smile:drzte sa..papa :wink:
12. apr 2009 o 15:12  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
a urcite to tak nezostane navzdy!!!!!toho sa nebojte...raz to musi vsetko prejst a je verim ze uz coskoro...
12. apr 2009 o 15:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
lucyy ved ja mliecne moc neoblubujem,a lieky som zapijala mliekom-vraj sa najlepsie v mlieku rozpustaju-ale ani to uz nerobim..........ja fakt neviem

ked som zacinala brat tak som ratala s tym ze za 2 mesiace budem mat pokoj-ale toto ma uz rozhodilo riadne.
lekarka mi povedala ze uz ked pridem v maji tak to bude ok.ale maj je zachvilu a ok to neni :unamused:
12. apr 2009 o 15:15  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Otazka pre vsetkych co citate...Ma niekto skusenost s kremom Normaderm od Vichy?ja som ho niekedy pouzivala ale len jednen krem som minula a potom som uz viac nekupovala lebo mi nepomahal,no vtedy som mala hroznu plet..ale teraz som v lekarni dostala par vzoriek a zda sa mi byt dobry,aj ked vysledky sa maju dostavit asi po 4 tyzdnoch...a este sa chcem spytat ci nie je dobre to kombinovat,napr.ze rano by som pouzivala Normaderm-lebo ten sa ma davat len rano a vecer by som si dala Biodermu Sebium AKN...dakujem za radu.. :slight_smile:
12. apr 2009 o 15:18  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Choď na stranu:   Zruš
Tvoj príspevok