Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Mám nárok na výmenu mobilu?

jaja018
22. aug 2014

Viem ze to sem nepatri ale chcela by som sa spytat ci sa s niecim podobnym niekto nestretol. Zobrala aom si novy tel od oranzoveho operatora a tel nefunguje jak by mal. Po 1. Nabyjacka nabyja vypne zase nabyja zase vypne a nikam sa takto nedostaneme furt je to len viac vybyte. Po 2. Ten komu volam ma pocuje len velmi zle ako keby som do periny rozpravala a este to tam aj susti a chrci. Volala som viacerim a vsetci sa stazovali ze ma nerozumiet. Ocividne je to chybny kus. Chcela by som aby mi ho vymenili za novy kus. Mam na to narok? Su tomu 4 dni co ho mam. Alebo ho zoberu na opravu a budem mesiac bez tel? Ved to neni moja chyba ze je zly.

serpentino
22. aug 2014

Ved chod do toho obchodu a tam ti odpovedia na tvoje otazky alebo tam zavolaj a informuj sa...jednoduchsiu radu dat neviem

havana_frost
22. aug 2014

Nie je to tvoja chyba, že je to vadný kus, ale v podstate to nie je chyba ani operátora. Je to chyba výrobcu (Nokia, Samsung...). Takže operátor - sprostredkovateľ, tiež nemôže znášať všetky ekonomické dôsledky a dať ti obratom nový telefón na vlastné náklady. Tiež musí ten telefón reklamovať a prípadne sa domáhať nápravy u dodávateľa. Preto máme nejaký reklamačný protokol. Telefón reklamuj, ale nemáš zákonné právo na okamžitú výmenu za nový kus. Niektoré elektro predajne ponúkajú poistenie výrobku, ktoré zahŕňa okamžitú výmenu tovaru alebo poskytnutie náhrady počas reklamácie. Nie je to však zákonné právo a takéto poistenie treba, pravdaže, priplatiť.
Zhrnuté - predajca má 30 dní na vybavenie reklamácie.

vefi89
22. aug 2014

odstúpila by som od kúpi.. teda využila by som možnosť vrátiť tovar do 7 (či 14??) dní, a vybrala by som si radšej celkom iný telefón... rada by som vedela značku, aj ja som mala jeden taký nepodarený kus 😒

tarra6
22. aug 2014

presne toto som mala pred časom. ešte mi nefungoval na ňom foťák. šla som k operátorovi, tam mobil poskúšal, zistil že áno, foťák nefunguje, a nepočuť ma dobre na druhom konci, len ako spod vody tak že asi zlý mikrofón. vybral papiere, povypisoval, no a vybral z mobilu SIM kartu, tú mi podal do ruky s tým, že mobil musí do opravy. Na moju otázku, že či mi nedá nejaký náhradný mobil odpovedal, že nie, že veď hádam mám ten starý. Po cca 2 týždňoch mi poslali SMS, že mám mobil na predajni. Išiel aj foťák, aj ma už bolo počuť. 🙂

soniatko
22. aug 2014

@jaja018 obaja moji rodicia maju zle skusenosti s oranz. operatorom. Mama reklamovala niekolkokrat tu istu vadu, telefon je stale chybny. a otec ma od nich novy telefon, kt. uz 4. raz reklamoval, lebo mu pocas hovoru proste vypol a zakazdym mu povedali, ze mu vymenili to alebo ono. obaja povedali, ze pockaju, kym skoncia pausaly a idu od nich prec.

ivett1
22. aug 2014

ja som mala s mobilom niečo podobné ...nabíjal sa, ale nabil 😠 ... takže som ho išla po týždni reklamovať, vyskúšali to, uznali reklamáciu na mieste (asi som nebola jediná, kto s tým mal problém ...) a dali možnosť ...buď si vezmem späť peniaze alebo iný typ mobilu ...
takže určite reklamuj ... hádam nebudeš používať chybný telefón kvôli tomu, že sa bojíš, žeby ti ho vzali do opravy ...a že by tá oprava trvala mesiac....

anitra11
22. aug 2014

@jaja018 určite len reklamovať u operátora a on rozhodne o vybavení reklamácie, tak ako písala havana_frost. Určite nemôžeš odstúpiť od kúpy ako ti vraví vefi89, pokiaľ to nebolo kupované cez eshop, lebo lehota 14 dní na odstúpenie platí len na internetové obchody ...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli