Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Nedoručený balík z bazáriku

dorra1
9. júl 2020

Ahojte, ako mám postupovať? Kúpila som tu na bazári sandálky, prosila som predávajúcu o doporučene poštovné. Ona balík poslala obyčajne prvou triedou( čo som sa dozvedela teraz keď som začala riešiť, že balíček 10 dni od zaplatenia neprišiel). Predávajúca ,, dúfa, že sa nájde,, a viac nereaguje.

kiwi3
9. júl 2020

nedodrzala dohotu, takze treba dat negativne hodnotenie, pripadne kontaktovat aj admina, ak nebude chciet vratit peniaze. predpokladam, ze si jej poslala peniaze za doporucene postovne, takze je to jednoznacne jej problem.

hipuska
9. júl 2020

@kiwi3 a čo pomôže admin?

kiwi3
9. júl 2020

@hipuska neviem. ale vid pravidla
Neprišiel mi tovar, využila som doporučené poštovné

Pokús sa problém najskôr riešiť spoločne s druhou stranou:

Oslov predajcu pod inzerátom a upozorni ho na problém. Možno zabudol alebo sa nečakane ocitol v ťažkej situácii. Ak už je inzerát zmazaný, použi internú poštu.
Zisti od predajcu číslo zásielky. Následne prever stav zásielky na pošte. Ak sa stratila, požadaj predajcu o uplatnenie reklamácie na pošte. V prípade uznanej reklamácie, môže pošta poskytnúť finančné odškodnenie max. do výšky niekoľkonásobku poštovného.
Ak predajca nekomunikuje, zavádza alebo ti odmieta dať číslo zásielky, máš právo mu pridať negatívne hodnotenie. V hodnotení sa vyhni zbytočným emóciám.

Ak už si vyčerpala všetky možnosti, nahlás nám tento problémový obchod. Nebudeme riešiť problém za teba, ale pokúsime sa byť nápomocní.

Problémový obchod je možné riešiť aj právnou cestou.

nelca84
9. júl 2020

@kiwi3 poslala to obyčajne, čiže nemá číslo zásielky a tým pádom je to nedohľadateľné, ovšem ak to vôbec poslala

kiwi3
9. júl 2020

@nelca84 hej. pochopila som to

lenuliatko84
9. júl 2020

Pokial si zaplatila par eur tak by som nestracala energiu len jej napisala zlu recenziu

hipuska
9. júl 2020

Mne sa nestalo toto konkrétne akurát ženská poslala úplne iný tovar ako bol v popise a po odoslaní rýchlo vymenila fotku tovaru, za ten, ktorý v skutočnosti poslala. Ako som pozerala, má kopu negatívnych hodnotení (moja chýba, že verím v dobrotu) a stále veselo funguje a predáva ďalej. Takže admin nula bodov

petamada
9. júl 2020

skus zajst na postu, ci tam nemas zasielku, ze ti neprislo oznamenie, zvykne byt tam dost casto.

dorra1
autor
9. júl 2020

Ďakujem za rady, našťastie balíček sa na pošte našiel. Každopádne som z predávajúcej a jej prístupu sklamaná. Budem si dávať väčší pozor.

Tu začni písať odpoveď...

Odošli