• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame:  Mojasvadba.sk Modrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Nespavosť. Trpíte ňou niektorá?

8. decembra 2017 
@ewana a ten prothazin je na predpis ze? do ti dr dal na spanie ci to beries na alergiu? :slight_smile: do kelu musim cosi vymysliet lebo tuto noc som si aj stilnox dala aj tak som poriadne nespala :unamused: mam dostat menzes tak mozno to je hormonalne :pensive:
21. feb 2012 o 12:01  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
mne kamarátka vtedy keď som nespávala, dala jeden stilnox, a tiež som po ňom moc nepospala, asi tak 3 hodiny. Ano Prothazin je na predpis a dala mi ho doktorka na spanie. Lebo som jej vravela že Stilnox nezabral, a ona že či som skúsila niečo také jednoduché ako Dithiaden. Ja že to ma nenapadlo. Tak mi ho najprv predpísala, a potom že radšej Prothazin.
21. feb 2012 o 12:05  • Odpovedz  •  Páči sa mi to (1)
@ewana tak po dithiadene som spala jak babatko, zrejme to bolo hormonalne, lebo ako mi zacal menzes tak to zas preslo...no a teraz sa blizi dalsi tak uz sa zacinam bat ze co zas bude lebo poslednu noc som po dlshej dobe nespala ale za to si mozem sama :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning:
16. mar 2012 o 21:14  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pink_lady ja trpim insomniou tiez dlho
17. mar 2012 o 10:38  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@omnia23 a co ti na to zabera, beries aj nejake lieky?
17. mar 2012 o 10:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pink_lady zatial nie,ako tak mi zabera beh-ale naozaj az medzi 21:00 a 22:00 potom relativne rychlo zaspim...Ale su dni ked spim max.2 hodiny...ja som prezila jednu tazku vec na psychiku,tazky rozchod,emocie makali naplno a vlastne odvtedy to mam...casto sa v noci budim akoby prelaknuta a podobne...ale lekar mi dal lexaurin vraj mam skusit ak bude tazko :frowning2:

Ale ja moc nechcem brat utlmovaky na spanie,ono telo si aj tak neoddychne pri liekoch na spanie,len bude akoby nasilu drzane v utlme a spanku ale nie je to naozajstny spanok...

Vraj na spanok pomaha Sedativ-je to na homeopatickej baze-mozno to by sa oplatilo skusit...
17. mar 2012 o 10:45  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@omnia23 lexaurin som mala raz, mne to na spanie nezabralo :grinning: mam aj stilnox doma ale davam si ho v krajnych pripadoch, len stvrt alebo pol a vacsinou mi pomoze v tom, ze si oddychnem a na dalsi den uz nejdem, do postele s tym ze "co ak zas nezaspim"...zaspim uz vacsinou sama..no ako kedy...fyzicka aktivite pred vecerom to u mna ma povzbudivy efekt :grinning: ale nasla som na nete clanok "menstrula insomnia" a myslim ze to na mna sedi, ked prudko poklesne hormon progesteron pred menszesom...a sedatif pc som mala ale to mi nezabere :grinning:
17. mar 2012 o 11:37  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pink_lady a u lekara si bola?
17. mar 2012 o 11:40  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@omnia23 hej ten mi napisal ten stilnox ...to bolo ked ma to tak na dlho chytilo, maly bol chory kazdu noc o 00,30 sa zobudil na hrozny kasel...a ja s nim ,to mi strasne narusilo spanok. potom sme mali havariu a to tiez mi "pridalo" , medzi tym bol spln, menzes, takze suma sumarum som nespala asi mesiac...vtedy mi dr dal ten stilnox, dala som si 2dni po pol tbl a spala som relativne dobre cca pol roka, s vynimkou samozrejme toho menzesu a obcas splnu. No a potom teraz v januari som mala taku silnejsiu emocionalnu udalost tak to ma rozhodilo ze som zas cca mesiac nespala az sommusela siahnut po tych tabletkach na par dni...tak ale rozmyslam ze ak je to fakt u mna viac menej hormonalne, aj ked som nikdy nemala nejaky super extra spanok (s vynimkou tehotenstva :grinning: ) tak co budem robit v menopauze ked progesteron vyrazne klesa :pensive:
17. mar 2012 o 11:51  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@pink_lady tak nech ti gynekolog progesteron doplna...s nim si sa o tom nebavila?
17. mar 2012 o 11:56  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@omnia23 gyn mi poradil antikoncepciu, ktoru mi intenisti zakazali - tachykardie, zosilnenie migren, zla zrazanlivost krvi...no ja som komplikus :grinning: a ty ako dlho nemozes spavat? ako potom fungujes?
17. mar 2012 o 12:16  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Ja by som rada poradila trezalku. Vobec som o nej nevedela, až mi to predpisal psychosomatický doktor, tiež blbo spím. Po cca 2 týždňoch sa spanie zlepšilo, hlavne sa v noci nebudím a zaspávam pri 10 riadku knihy :.)
Može byt, že poruchy spánku súvisia s nejakým zložitým zážitkom, hlava to potom stále dokola rieši a budí telo.

http://www.biorenesance.cz/biorenesance/eshop/62-1-VYROBCE-ZNACKY/508-3-CAJE-TOBOLKY-TINKTURY/5/349-TREZALKA-tinkrura-50ml-GRESIK
Ja osobne som brala tobolky, ale je to jedno.

Alebo to može byť horšie fungujúci orgán:
http://mirda2.atlasweb.cz/biorytmus.htm
17. mar 2012 o 13:30  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Babule viem, že táto je téma je už staršia ale potrebovala by som pomoc! v poslednom čase (cca mesiac) mám problém so spánkom:-/ večer nie a nie zaspať a keď aj zaspím, tak sa o hodinu zobudím. ráno sa budím unavená a nervózna. tabletky na spanie nechcem užívať. nepoznáte niečo iné, čo by mi mohlo pomôcť?
6. nov o 11:54  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kratucka dobre, ze si napisala do tejto temy. Lepsie si spravila ako keby si znovu vytvorila novu a taku istu temu :slight_smile: U doktora si uz s tymto problemom bola? Mala by si navstivit obvodneho a on by ta uz poslal dalej. Hm?
10. nov o 09:12  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aliii3 som rada, že som dostala pochvalu od teba:wink: zbytočne som tak dlho premýšľala kde napísať:slight_smile: no pome radšej na môj problém:frowning2: nebola som u doktora. nemyslím si, že je to taký problém s ktorým by som musela hneď utekať lekárovi a druhá vec je, že neznášam doktorov:-/
14. nov o 14:36  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kratucka zbytocne veru :slight_smile: Chapem, ze nemas rada doktorov ale co ked pricinou tvojej nespavosti je nejaky vazny problem? Nemozes si byt ista tym, ze ti nic nie je! Prezivas nejake stresy? Nie je to spojene s tym?
16. nov o 10:25  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@aliii3 takto som sa na to doteraz nepozerala, že by to mohlo súvisieť s nejakým iným ochorením :frowning2: no máš pravdu, že by som mala ísť k doktorovi. stresy? čo ja viem, také klasické. nič extre.
23. nov o 12:34  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kratucka viem presne ako sa cítiš :-/ Prežívam niečo podobné aj ja :-/ No našťastie mi pred týždňom jedna moja kamarátka poradila lieky, ktoré sú bez predpisu, ktoré sú neni návykové a sú na lepší spánok a na upokojenie sa. Hneď som si ich kúpila a začala užívať. Cítim sa už lepšie odvtedy, konečne som sa aj dobre vyspala. Je to pocit na nezaplatenie :slight_smile:
24. nov o 13:20  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@piece Ako sa volaju tie lieky prosim ta:slight_smile:
25. nov o 16:46  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@ma77 sú to tabletky MigStress - Evalar. Objednávala som si ich z internetovej lekárne - neviem, či ich majú už normálne aj v lekárni, keďže tieto tabletky sú krátko na trhu. Tiež máš problémy so spánkom či stresom?
27. nov o 14:39  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@piece chcela som sa ťa ísť spýtať, že aké sú to tabletky no už som si všimla, že si to písala. a pomáhajú ti? ako dlho ich už užívaš a z čoho sú zložené? a nie sú návykové?
28. nov o 12:59  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kratucka super, že si si to všimla:slight_smile: No mne pomáhajú, tak ako som písala, že som mala veľké problémy so spánkom, tak ich už konečne nemám. Už spím ako bábätko :grinning: Užívam ich ešte len týždeň, no už pociťujem zlepšenie. Ešte ich chcem nejaké dva týždne a potom ich vysadím a uvidím, či to už bude v pohode alebo sa mi to znovu vráti. No dúfam, že nie! Návykové by nemali byť, aspoň tak mi povedala kamarátka lebo sú to prírodné tabletky, ktoré obsahujú výťažky z dvoch rastlín a to z múčenky a grifónie.
4. dec o 14:44  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@piece z múčenky a grifónie? To je čo za rastliny? Ani som netušila, že nejaké také sú! :frowning2:
6. dec o 14:57  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
@kratucka nie si sama! Tiež o nich počujem prvý krát. Idem si ich vygoogliť aby som vedela čosi o nich :slight_smile:
8. dec o 12:44  •  1 dieťa  • Odpovedz  •  Páči sa mi to
Tvoj príspevok