Prečo si nedávate hodnotenie?
Ženy zaujímalo by ma keď spravíte nejaký obchod cez MK a všetko prebehne v poriadku od komunikácie až po odoslanie či doručenie zásielky prečo si nepridáte navzájom hodnotenie..odporúčanie? Nechápem..nechce sa vám alebo zabudnete? Som z toho trochu sklamaná lebo ja tú možnosť vždy využijem aspoň ešte raz ako také poďakovanie či už odomna niekto niečo kúpi alebo zase ja kúpim od niekoho a som spokojná.
Kto komu nedal hodnotenie mne sa ani raz nestálo aby tovar ktorý kúpim ja tu nič nepredávam že by mi predávajúca nedala hodnotenie a tak isto ja dám vždy. Si sklamaná s čoho že tebe nedala kupujúca hodnotenie tak si pýtaj. Ja aj ked mi niekto daruje veci tak mu dám hodnotenie a tie dotyčné by nemuseli ale tiež mi viac krát dali. Takže toto je tvoj názor. A sú omnoho horšie veci ako byť sklamaná s jedného dvoch hodnotení. Pýtaj si a dostaneš ich.
Ja dávam vždy a sama si pozerám, či má predajca hodnotenie a aké.
V poslednom čase málokto dáva... možno jedna z piatich.
Tiež dávam hodnotenie za každý obchod 😊
Ja dávam hodnotenie už iba vtedy, ak mi druhá strana napíše hodnotenie ako prvá. Inak nie, pretože ako blbec dávam 👍hodnotká👍 a koľkokrát nedostanem žiadne. 😔 Človeka to zamrzí.
Ja sa snažím dávať,a aj som rada keď mne dajú,lebo to pomôže keď si ja osobne môžem pozrieť hodnotenia na danú predávajúcu a viem že sa nemusím báť
Ja davam, ale stalo sa, ze som pozabudla, ked som toho mala vela
Ja standardne davam ale stane sa ze zabudnem. Ak chces hodnotenie, napis dotycnej, ci by ti mohla pridat. Ved to je najmenej 🙂.
Ja som dávala zakaždým, ale po Tom, ako som nakupovala a na konci poďakovala za balík a poprosila o pridanie hodnotenia a nedočkala sa ničoho, som sa nato vykašľala. V konečnom dôsledku mám nakúpené veľa a hodnotenia žiadne. Takze toľko k tomu.
Tiež súhlasím...vždy pridám hodnotenie ..vo som ako predávajúca ,alebo kupujúca...Myslím,že to niekedy vie dosť pomôcť ,pri obchodíku a tiež to po azujem.za.nejaku formu poďakovania ,spätnej väzby.Myslim,že keď nákupom a som spokojná s prístupom maminky ,je pekne ,keď jej to verejne napíšem
Je fajn, že si otvorila túto tému, myslím, že to trápi viacerých. Ako, nejde o život, ale predsa, človek sa snaží a aspoň nejaké uznanie formou hodnotenia si zaslúži. A to ani nehovorím, že okrem hodnotenia ľudia zabudnú na slová ako ďakujem a prosím. No musím povedať, že je tu veľké množstvo skvelých predajkýň a predajcov, ktorí človeku spravia krásny deň už len tou komunikáciou.😊
Tiež ma to mrzí ale tak nič neurobíme
Ja dávam hodnotenie vždy, ale z toho ja dostanem asi tak polovicu. Už som si zvykla a "neriešim" to, lebo hodnotení mám napriek tomu dosť. Ale zamrzí to. Hlavne vtedy, ak mi dotyčná napíše, ako je s vecami spokojná a všetko super a hodnotenie - NIČ. Alebo chce expresne poslať ešte v ten deň a ja bežím na poštu (ak som práve na SK) alebo prosím mamu (ktorá za mňa balíčky posiela) a potom sa dotyčná ani neozve. Zvyčajne po týždni sa opýtam, či balíček v poriadku prišiel. A odpoveď „...jéj, ja som zabudla, všetko je super, krásne veci, ďakujem“ ...a hodnotenie - NIČ😠 Ja si v takýchto prípadoch myslím, že to hodnotenie jednoducho napísať nevedia. Pamätám si, že keď som na MK "začínala", tiež som "maturovala", kým som prišla na to, čo, ako a kde nájsť alebo napísať🙈 Ale chcela som to vedieť, tak som si všetko čítala, aby som sa tu vedela orientovať. No a niektorým to za tú námahu a trošku času nestojí a kašlú na to. Párkrát sa mi však stalo, že niektoré kočky sa mi ozvali, že by chceli napísať hodnotenie, ale nevedia ako. Tak som vysvetlila a hodnotenie som dostala. Niekedy (nie stále) pripíšem vetu: ...hodnotenie na bazáriku som Vám už, samozrejme, napísala (poteší aj hodnotenie od Vás). Niektoré potom napíšu a niektoré sa na to aj tak „vybodnú“.
@sovica tak v tomto maturujem aj ja keď niečo kupujem a neviem ako mám dať hodnotenie 🤷
@lennytka84 OK, tak ťa skúsim navigovať. Určite to nabudúce zvládneš👍 Takže, keď si s kupujúcou/predávajúcou píšete, tak pod tým textom dolu sú 3 modro-biele rámčeky. VĽAVO 2: ODPOVEDZ, tam klikáš, keď píšeš správu, pri ňom je rámček ODSTRÁŇ ZÁUJEMCU - čiže keď dotyčnú chceš "odstrániť" - vieš, že nebudeš s ňou už viac komunikovať (to ja takmer vôbec nepoužívam).
Teraz ideme k tomu hlavnému, čo potrebuješ vedieť - napísať hodnotenie:
Na PRAVEJ strane je rámček OHODNOŤ KUPUJÚCU. Klikneš naň, otvorí sa Ti veľké okno
nad ktorým máš napísané: Ako si spokojná s kupujúcou? Vyber: Som spokojná - pozitívne hodnotenie / Nie som spokojná - negatívne hodnotenie. Vyberieš si, či chceš dať pozitívne alebo negatívne hodnotenie a "zaklikneš".
Do toho veľkého okna potom môžeš napísať hodnotenie. Pod tým oknom vľavo dolu máš napr. aj emotikony, ktoré môžeš použiť v hodnotení (prípadne môžeš pridať aj foto - to sa používa skôr na negatívne hodnotenia, ak chce niekto pridať foto "zničenej" veci). Keď máš dopísané hodnotenie - VPRAVO dolu pod oknom je v modrom rámčeku ODOŠLI HODNOTENIE - klikneš a kupujúca alebo predávajúca má hodnotenie u seba. Môžeš si to u nej skontrolovať, či to prešlo.
Snáď som to vysvetlila dosť zrozumiteľne😉 Ak nie, tak si to môžeš vyskúšať aj v praxi. Kľudne mi zaklikni na mojom bazári nejakú vec a skúsim Ťa tak navigovať, kým neprídeš k ODOŠLI HODNOTENIE. Prípadne ak by si ho aj odoslala - môžeš ho ešte zmazať. Je tam aj taká možnosť.
Ja viac nakupujem ako predávam a hodnotenie dávam vždy, ale mne nedá (takmer) nikto 🙂
Niekedy sa mi nechce, presne tak.
Ja tiež dávam hodnotenia, vždy keď sa mamička ozve, že jej balík príde. Veď netreba písať ódy, rozpisovať sa na 3 riadky a posielať milión smajlíkov. Beriem to tak, že moje hodnotenie ju môže dodatočne ešte potešiť a pomôcť jej v nakupovaní.
@sovica Mne sa nedávno stalo, pani u mňa nakúpila, napísala mi, či by sa dalo rýchlo poslať, píšem v poriadku. Nabehli peniaze a ja som utekala na poštu. Mala to odoslané ani nie do 24 hodín odkedy mi poslala peniaze na účet. Ozvala sa, že tovar prišiel, ja som jej napísala hodnotenie a ona nič.
zvycajne pisem hodnotenia, ked kupujem, ked predavam, tak len niekedy - vacsinou vtedy, ak dostanem hodnotenie ja. je pravda, ze vacsinou sa stretavam s velmi milymi a ochotnymi predavajucimi, a ja sa snazim podobne, byt ustretova a reagovat rychlo /je mi jasne, ze to nie je na 100%/. Co ma vie prekvapit je komunikacia niektorych kupujucich, v style - beriem, zaujem - 1 slovo. Aspon kratka veta by bola fajn, tymto jednoslovnym aj ked kupia vacsinou hodnotenie nepisem. A coraz castejsie sa mi stava, ze mam o nieco zaujem, slusne napisem, inzerat sa aktualizuje aj ked uzivatelka nema pro, a odpoved ziadna. neviem, ci sa moze stat, ze im to nepride, alebo si to nevsimnu, ale ozaj to nie je ze jeden inzerat, stava sa to dost casto.
@misinka0611 Chápem, presne takéto prípady ma mrzia, ale snažím sa to hodiť za hlavu. Niekedy mám chuť napísať, že by bolo vhodné, aby mi teda dotyčná napísala hodnotenie, keď je spokojná a obchodík prebehol z mojej strany maximálne ústretovo, ale zatiaľ som sa k tomu ešte neznížila.
Ja som asi pred mesiacom mala takú príhodu, ale na inom bazáriku, že pani chcela poslať LEN cez zásielkovňu do CZ, lebo to bolo lacnejšie. Ja som mala práve zlomenú nohu. Zásielkovňa, ktorú poznám a občas cez ňu posielam, bola zo zdravotných dôvodov zavretá. Takže som cez google hľadala, či v meste ešte nejakú inú zásielkovňu máme. Nakoniec som sa po 3 telefonátoch dopátrala, že jedna je ešte na konci mesta v priemyselnej zóne. Musel ma tam odviesť otec a čas, ktorý som strávila, kým sa k tomu dopracovala bol asi 1,5 hodiny (google + telefonáty) a to nepočítam tie nervy. A tiež som to musela stihnúť v určitej dobe, lebo ten QR kód platí len určitý čas. Pani mi síce napísala, že balíček prišiel a je mega spokojná, ale hodnotenie žiadne. Vtedy ma to dosť mrzelo - hlavne za tú vynaloženú a nedocenenú námahu.
Ja rozmýšľam dávať negatívne hodnotenie za to že prejaví niekto záujem a zrazu prestane komunikovať a nenapíše ani že už nemá záujem ani po mojej otázke či má ešte stále záujem 😠 mám to síce aj v podmienkach ale ešte som ho zatiaľ nepísala 🤔😠
Som na MK nová ale už som ti urobila niekoľko nákupov no nikdy mi žiadne hodnotenie neprišlo a ani som ja nedávala, ani som nevedela že sa to robí. Slušné poprosím, zaplatím a potom podakujemv či už v správe alebo osobne. Na čo je to hodnotenie dobré prosím? Mám si na to dávať pozor? Je to pre predavajuce dôležité či je to len pre dobrý pocit?
@zoro9836 motivoval si ma, tak som napisala este raz a uz sme sa spojili 🙂
@witchlucia Samozrejme, že sú hodnotenia dôležité, veľa napovedia o predávajúcich aj o kupujúcich. Vidíš, či sú dosť dôveryhodné, ústretové, spoľahlivé atď. Napr. pri kupujúcich, ktoré chcú poslať na dobierku je výborné, keď majú dosť pozitívnych hodnotení o rýchlom prebratí dobierky, lebo poslať niečo na dobierku je dosť riskantné. V hodnoteniach vidíš, či predávajúca nezavádza, či predáva veci, ako ich má nafotené a v popise, či odosiela zásielky načas atď. Pri kupujúcich napr. že ak prejavia záujem, či nakoniec aj vec uhradia. Mnohé zavádzajú, prejavia záujem a viac "ani obraz - ani zvuk", alebo napíšu adresu, ale nepošlú platu a dobrá duša predávajúca pošle aj neuhradený balíček a potom nemá ani peniaze, ani tovar. By si sa čudovala, čo všetko sa stáva. Naozaj je dobré pred nákupom čítať hodnotenia. Ja si vždy pozriem hodnotenia, či už niečo kupujem alebo predávam. Nabudúce skús napísať hodnotenie a možno dostaneš aj Ty (ak nie, popros, aby Ti predávajúca napísala).

Súhlasim.. ja stále dám hodnotenie a mne ani nenapíšu či došiel balík