• Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO
  • Odporúčame: Mojasvadba.skModrastrecha.sk
  • Prihlás sa
  • Registrácia nového člena
  • Získaj PLUSPRO

Reklamace podle zákona

10. septembra 2009 
Dnes jsem dceři koupila mobilní telefon. Dali jsme ho nabít a chvilku šel. Potom se úplně vypnul. Za chvíli se zapnul a zase vyplnul. Mám ho reklamovat nebo mám nárok na vrácení peněz. Zítra s ním půjdu do obchodu. Oni mě určitě budou tlačit k tomu, že 30 dní reklamace atd. Dříve podle reklamačního řádu bylo, že do 10-ti dní vrátí penize. Jak je to vlastně teď?
9. sep 2009 o 17:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
pokud je vadný tak ho zřejmě dají na reklamaci a v tom případě ti řeknou že bude do 30-ti dnů. Ale možná se pletu.
9. sep 2009 o 19:11  • Odpovedz  • Páči sa mi to
lencul,peníze ti vráti jenom z dobré vůle,ze zákona je to když kupuješ zboží z internetu a nemáš ho možnost vyzkoušet jako v kamenné prodejně.Reklamační doba je sice 30 dní,ale může se stát,že ti prodejce vymění okamžitě kus za kus,nebo je to posouzení rychlé a může to být i do týdne.Není to baterií???
9. sep 2009 o 19:16  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor
To neumím posoudit.Dali jsme to úplně nabít. Potom jsme zkoušeli a ono se to samo vyplo.Po chvíli se to normálně spustilo.Já si spíš myslím,že to bude softvér.Při našich tel.to tak někdy dělá.Necháme si ho přepálit a fungují dál.Manžel bude dobře zuřit, když budou zítra dělat drahoty. :rolling_eyes:
9. sep 2009 o 19:33  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Majú 30 dní na vyjadrenie zo zákona. Pošlú to do autorizovaného servisu. A Podľa všetkého dajú opraviť. Napr. u Orangeu to bolo tak, že ti vymenia telefón za nový pokiaľ tri krát reklamuješ tú istú chybu. A to ti aj servis musí napísať 3 krát tú istú chybu. A to je takmer nemožné :astonished: Po 4 razoch, kde vždy napísali nejakú inú závadu, aj keď to bola vždy tá istá som to vzdala a zaobstarala si nový telefón.
9. sep 2009 o 19:43  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor
No, tak už jsem ztratila iluze, že mi vrátí peníze. :frowning2:
9. sep 2009 o 20:09  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Niekde je bezplatna vymena do 24 hodin, ale neviem za akych podmienok, skus sa spytat :unamused:
9. sep 2009 o 20:18  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor
Určitě se zeptám,ale nedoufám v to. :unamused:
9. sep 2009 o 20:27  • Odpovedz  • Páči sa mi to
V případě, že jsi telefon koupila v kamenné prodejně, tak se přijme na reklamaci.Ze zákona je daná 30denní lhůta na vyřízení.
Pokud jsi objednávala přes net, máš nárok do 14 dnů na odstoupení od smlouvy, ale pokud je zboží nepoužito, nepoškozeno v orig balení. V ostatních případech se zboží opět přijímá k reklamaci.

Jestli ti telefon vymění okamžitě, záleží jen a pouze na benevolenci prodejce a nelze si to právně vynutit :wink:
9. sep 2009 o 20:53  • Odpovedz  • Páči sa mi to
jj, soanpe 100 bodov. tak to bohužel je. záleží na dobré vůli prodejce, pokud by ti vyšel jinak vstříc. bud na ně hodná, třeba budou taky.... :wink: :wink:
9. sep 2009 o 20:59  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor
Tak vám teda moc děkuju za radu. Zítra napíšu , jak to vlastně dopadlo. :wink: papa a dobrou noc
9. sep 2009 o 21:46  • Odpovedz  • Páči sa mi to
autor
Ahojte, tak si představte, že mi bez okolků vyměnili ten mobil kus za kus. Byla jsem mile šokovaná. Čekala jsem tu horší variantu, že budeme dávat 30ti dňovou reklamaci. No a teď doufám, že mobilek bude fungovat jak má. :slight_smile: Moc vám děkuju za vaše rady. :slight_smile:
10. sep 2009 o 19:48  • Odpovedz  • Páči sa mi to
Tvoj príspevok