icon

Reklamácia v Kauflande. Stačí elektronický lístok v aplikácii?

17. apr 2025

Mám hrozne vyberajú matku poslala ma kúpiť veci a rajciny a čokoládu čo som kúpila sa jej nepáči. Lístok mám elektronicky v aplikácii a bolo to pred chvíľu. Myslite že mi to zoberú naspäť?

avatar
barruna
17. apr 2025

Moja skusenost - ako kde 😀 To fakt zalezi od personalu tam. Ale podla mna by mali, nakolko je to rovnocenny doklad o kupe.

autor
17. apr 2025

@barruna a ako to riešia? Vrátia peniaze?

avatar
lukbe
17. apr 2025

Preto, že sa jej to nepáči??? To je nonsens.

avatar
melanta
17. apr 2025

Dúfam, že nie. Je nonsens, aby niekto kúpil potraviny a potom ich išiel vrátiť, lebo sa mu nepáčia. Veď sa mohli kontaminovať. Nech mama zje, čo si kúpila a nabudúce nech si nakupuje sama.

avatar
nyusika
17. apr 2025

vola sa to elektronicky pokladnicny doklad - nier LISTOK v aplikacii
a a no, vymenia to, lebo tam su na podobnych idiotov zvyknuti a bezne taketo veci robia...zial

avatar
luciaruz
17. apr 2025

To vážne pre pár centov??? 😆😆😆

avatar
lenkakoc444
17. apr 2025

V apke je napisane, ze v pripade vratenia tovaru treba blocek klasicky cize nemali by Ti to akceptovat, ale ako to uz aj bolo spominane niekde to robia. Ale ist vracat rajciny a cokoladu to ozaj? Ved to zjedz, daruj.

avatar
januska12323
17. apr 2025

Zjedz a mama nech si ide nakúpiť sama.

avatar
beata_ra
17. apr 2025

Ja som si neuvedomila, ze ide o potraviny. Paneboze. To ako preco by chcel niekto vratit? Nejde mi to do hlavy absolutne.

autor
17. apr 2025

Už mi to zobrali úplne v pohode.

autor
17. apr 2025

@luciaruz 7,2 to bolo.

autor
17. apr 2025

@lukbe rajciny ona lubi iné a čokoládu Milka je najhoršia značka 🙃🙃 čo som ja vedela.

avatar
gov
Odpoveď bola odstránená
avatar
maranco
17. apr 2025

@lenkakoc444 Veľká novinka: Štát spustil povinné reklamácie tovaru aj bez papierového bločku.
https://zive.aktuality.sk/clanok/qA1Elm5/velka-...

Dôveryhodný doklad pri reklamácii

K využívaniu aplikácie má ľudí motivovať hlavne jeden benefit – uložené bločky majú akceptovať obchodníci ako dôkaz o platbe pri uplatňovaní reklamácie. „V prípade reklamácie tovarov im bude postačovať takáto forma pokladničného dokladu – a už si nemusia teda uchovávať papierové doklady,“ uvádza finančná správa.

Aby sa obchodníci na novinku pripravili, inštitúcia už o nej dopredu diskutovala s rôznymi organizáciami, ktoré ich zastupujú – Slovenská aliancia moderného obchodu, Zväz obchodu SR či Asociácia hotelov a reštaurácii SR.

„Súčasne finančná správa na tejto novinke spolupracovala s ministerstvom financií a so Slovenskou obchodnou inšpekciou. Výsledkom tejto spolupráce je uistenie, že reklamácia produktov a služieb prostredníctvom aplikácie ePeňaženka je pre obchodníkov povinná,“ uvádza štát. Taktiež dodáva, že ráta s tým, že obchodníci si na nové preukazovanie nákupov budú musieť zvyknúť a nastaviť svoje interné procesy.

avatar
lasona
17. apr 2025

Si neviem predstaviť ak niekto takto pride vrátiť nejaké vajcia, mäso? Cely deň to mal v kufri, vonku praží slnko a on to vráti? To potom dajú naspat do predaja, či ako? Nonsens...