Reklamácia v Kauflande. Stačí elektronický lístok v aplikácii?
Mám hrozne vyberajú matku poslala ma kúpiť veci a rajciny a čokoládu čo som kúpila sa jej nepáči. Lístok mám elektronicky v aplikácii a bolo to pred chvíľu. Myslite že mi to zoberú naspäť?
@barruna a ako to riešia? Vrátia peniaze?
Preto, že sa jej to nepáči??? To je nonsens.
Dúfam, že nie. Je nonsens, aby niekto kúpil potraviny a potom ich išiel vrátiť, lebo sa mu nepáčia. Veď sa mohli kontaminovať. Nech mama zje, čo si kúpila a nabudúce nech si nakupuje sama.
vola sa to elektronicky pokladnicny doklad - nier LISTOK v aplikacii
a a no, vymenia to, lebo tam su na podobnych idiotov zvyknuti a bezne taketo veci robia...zial
To vážne pre pár centov??? 😆😆😆
V apke je napisane, ze v pripade vratenia tovaru treba blocek klasicky cize nemali by Ti to akceptovat, ale ako to uz aj bolo spominane niekde to robia. Ale ist vracat rajciny a cokoladu to ozaj? Ved to zjedz, daruj.
Zjedz a mama nech si ide nakúpiť sama.
Ja som si neuvedomila, ze ide o potraviny. Paneboze. To ako preco by chcel niekto vratit? Nejde mi to do hlavy absolutne.
Už mi to zobrali úplne v pohode.
@luciaruz 7,2 to bolo.
@lukbe rajciny ona lubi iné a čokoládu Milka je najhoršia značka 🙃🙃 čo som ja vedela.
@lenkakoc444 Veľká novinka: Štát spustil povinné reklamácie tovaru aj bez papierového bločku.
https://zive.aktuality.sk/clanok/qA1Elm5/velka-...
Dôveryhodný doklad pri reklamácii
K využívaniu aplikácie má ľudí motivovať hlavne jeden benefit – uložené bločky majú akceptovať obchodníci ako dôkaz o platbe pri uplatňovaní reklamácie. „V prípade reklamácie tovarov im bude postačovať takáto forma pokladničného dokladu – a už si nemusia teda uchovávať papierové doklady,“ uvádza finančná správa.
Aby sa obchodníci na novinku pripravili, inštitúcia už o nej dopredu diskutovala s rôznymi organizáciami, ktoré ich zastupujú – Slovenská aliancia moderného obchodu, Zväz obchodu SR či Asociácia hotelov a reštaurácii SR.
„Súčasne finančná správa na tejto novinke spolupracovala s ministerstvom financií a so Slovenskou obchodnou inšpekciou. Výsledkom tejto spolupráce je uistenie, že reklamácia produktov a služieb prostredníctvom aplikácie ePeňaženka je pre obchodníkov povinná,“ uvádza štát. Taktiež dodáva, že ráta s tým, že obchodníci si na nové preukazovanie nákupov budú musieť zvyknúť a nastaviť svoje interné procesy.
Si neviem predstaviť ak niekto takto pride vrátiť nejaké vajcia, mäso? Cely deň to mal v kufri, vonku praží slnko a on to vráti? To potom dajú naspat do predaja, či ako? Nonsens...

Moja skusenost - ako kde 😀 To fakt zalezi od personalu tam. Ale podla mna by mali, nakolko je to rovnocenny doklad o kupe.