Používame cookies. Viac informácií tu. OK

Reklamácia županu

marha65
27. jan 2012

Ahojte prosim Vás potrebujem poradiť....manžel mi kúpil župan za 35 eur... je mi velky a ešte k tomu je strašný... ja už som si inde vyhliadla župan,ktorý sa mi páči,ale manžel ma chcel prekvapit.. no sám uznal,že na mne je skutočne obrovský.. menší vraj nemali a ja nemám v umysle brat si iný tovar... mám právo poprosit o vrátenie penazí?

liz_lemon
27. jan 2012

@marha65 je to len na rozhodnuti obchodnika, ci ti vrati peniaze, resp. dovoli tovar vymenit, ak nebude chciet, tak sa s tym neda nic urobit

jarus1
27. jan 2012

@marha65 nie nemáš právo. Už názov témy nie je správny. V tomto prípade vôbec nejde o reklamáciu. Zákazník má právo pred zaplatením tovar vyskúšať a rozhodnúť sa...ak ti je župan veľký, skutočne ide len o dobrovoľný postup obchodníka, že ti vráti peniaze. Skôr ti pre "spokojonosť" oboch strán ponúkne iný tovar 🙂

zuzikkaa
27. jan 2012

@marha65 myslim ze do 3dni (mozno do tyzdna) mozes tovar vratit- pokial nieje noseny a ma visacku
no neide o reklamaciu
popripade ti predavajuca navrhne vyber ineho tovaru

liz_lemon
27. jan 2012

@zuzikkaa nemas pravdu, nie je ziadna zakonna moznost vratit tovar, ak s tym nesuhlasi predavajuci

warholette
27. jan 2012

toto je take socialisticke, ze moze a nemusi... ako majitelka obchodu by som radsej mala par spokojnych zakaznikov, ktori sa ku mne vratia nakupovat, aj ked im teraz zupan nesadol, ako mat ufrflany par zakaznikov so zupanom, ktory im je nanic a uz viac ku mne nevkrocia...

stela01
27. jan 2012

@marha65 kedy manzel kupil zupan? Do 7 pracovnych dni bez udania dovodu tovar mozes vratit ....

mata2
27. jan 2012

nemoze.to plati iba pre tovar kupeny cez internet.

bosoriak
27. jan 2012

@stela01 Toto plati iba pri objednavke cez internet a pod., cize iba v pripade, ze si zakaznik nema moznost tovar prezriet. Dokonca to neplati ani pri objednavke z internetu, ak si zakaznik tovar prevezme osobne.

@marha65 Nie, neexistuje taka moznost, pokial manzel kupil ten zupan v kamennom obchode. Je to na dobrej voli obchodnika.

stela01
27. jan 2012

@bosoriak Ano , ospravednujem sa
Zalezi na dobrej voly predajcu ci tovar vymeni .... zakon ,ale nezakazuje vratenie tovaru hm ....treba to skusit cim skor ...

Tu začni písať odpoveď...

Odošli