Štúdium ošetrovateľstva popri materskej

lucik1972
14. mar 2017

Ahojte.Chcem sa spytat,ci su tu nejake mamicky,ktore studuju alebo sa chystaju studovat osetrovatelstvo popri viac ako jednom dietatku?Dakujem.

ellca123
15. mar 2017

denne studium 0 eur, ale popri zamestnani plati sa 600 eur /rocne
https://www.portalvs.sk/sk/poplatky?owner=71100...

sunnyhoney03
15. mar 2017

ja rozmyslam nad porodnou asistenciou ale ta je iba v dennej forme tak neviem ako to zladit mladsie dieta bude mat vyse roka

mmaarrttiinnaa
15. mar 2017

@lucik1972 čo konkrétne vás zaujíma ja som na ošetrovateľstvo nastúpila keď deti mali 4 a 13 rokov ale už som nebola na materskej pracovala som . Mám však aj spolužiačky ktoré porodili počas školy a majú doma viac detí

sunnyhoney03
15. mar 2017

@mmaarrttiinnaa a bola si na externom ci dennom studiu? lebo pracovat popri dennom si neviem predstavit a este ked ma clovek 2 deti nie je lahky spaz

mmaarrttiinnaa
15. mar 2017

Chodím na vysokú školu zdravotníctva a sociálnej práce sv Alžbety v Bratislave pracovisko Prešov máme dennú kombinovanú formu chodíme do škôl asi 3x do týždňa+ prax v nemocnici. Náročné ale dalo sa. Som v 3 ročníku v máji mám štátnice.

sunnyhoney03
15. mar 2017

levo porodna je iba denna forma cize skola kazdy den a prax a o nejakej praci ani nehovorim nerealne kde v nemocnici by som robila napr. pocas vikendov alebo na dohodu? nikde + 2 deti, babky 500km od nas cize k tomu mi treba jasle alebo opatrovatelku

sunnyhoney03
15. mar 2017

a to ucenie este urcite nie je najlahsie

lucik1972
autor
15. mar 2017

@mmaarrttiinnaa hlavne by ma zaujimalo,ci je to narocne studium...rozsah uciva.Mam tri deticky a navyse skola,ktoru zvazujem je od mojho bydliska tak dve hod. cesty autom...takze podla mna asi nerealne...

mmaarrttiinnaa
15. mar 2017