Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Štúdium popri dieťatku

ivana1410
9. máj 2014

ahoj mamičky .... chcela by som začať takto....po SŠ som nešla na VŠ pretože sme chceli bejby ....pritom som zmaturovala z vyznamenaním, škola ma bavila...a teraz po roku ...bejby stále nemáme...a vlastne sa už moc ani nesnažíme...nechávame tomu voľní priebeh...chcela by som do školy...chcela by som sa Vás milé mamicky spýtať ako ste to zvládali ...školu a aj dietako ?? - lebo každopáde babatko do buducnsti chceme a určite to bude skor ako by som dosštudovala

suge
9. máj 2014

Myslím si, že to dosť závisí od typu školy, odboru, ktorý by si chcela študovať a tiež formy - denná, externá. Ja študujem v poradí už na 3 vysokej škole (nie, že by som bola taká múdra, to len z akreditačných dôvodov 😉 ) a na každej z nich sme počas štúdia mali nejakú tehuľku. V prípade tehotenstva počas štúdia však treba rátať aj s možnými komplikáciami, možno väčšinu semestra preležíš na oddelení rizikovej gravidity a prednášky v nedohľadne.... o skúškach ani nehovoriac 😒 . Tiež z prvej ruky viem, že učiť sa napríklat na štátnice, keď sa okolo stále motá malý človek a pýta si pozornosť, môže byť veľmi komplikované 🙂. Na druhej strane, toľko žien to zvládlo, prečo nie aj ty? Držím palec a prajem šťastnú ruku pri voľbe.

dankal
9. máj 2014