Štúdium alebo ostať doma s dieťatkom?
Rada by som sa s vami poradila. Pred pár dňami som zostala že som tehotná. Teším sa na bábätko ale problém je ten že som mala ísť do druhého ročníka na VŠ. Študujem externe a chodím popritom do práce ale zarobím len minimálnu mzdu. Bývam s priateľom on je v armáde teda má dobrý plat ale byt nemáme vlastný žijeme v podnájme. O svadbe sme sa rozprávali ale chceli by sme ju keď ja dokončím školu. Teraz som zistila že som tehotná. Ach čo mám robiť ??? Priateľ mi vraví aby som určite šla do druhého ročníka a aspoň to skúsila. Chce zobrať hypo aby sme kúpili aspoň menší byt kym sa bábo narodí a hovoril že do narodenia bábätko by ma určite požiadal o ruku. Ale ja sa proste bojím že tú školu nedokončim. A že to bude finančne náročné a nezvládneme to. Rodičia mi sľúbili pomoc s bábätkom keď sa narodí vraj nech dokončím školu. Kamarátky ma upokojujú že sa priateľ k tomu postavil rozumne ale ja stresujem aj napriek tomu.
@anonym_autor Jednoznačne študovať. A čo vám bráni sa zobrať už teraz? Stačí RL a OP. Frajer vezme hypo a byt bude len jeho. Trvala by som na svadbe ešte tento mesiac a byt kupovať ako manželia.
Urcite si dorobit skolu, mas uzasnu podporu od vsetkych, tehotenstvo nie jenchoroba, treba sa zatat a pokracovat v studiu
individualny studijny plan a smelo do toho, moje kamosky dcera bola presne takto pred tromi rokmi a dnes im doma beha krasne dievcatko a ona je Bc., ked je tolko sikovnych ruk okolo co ti ponukaju pomoc tak to zvladnete
určite si ťa do svadby zoberie.
Sa načakáš.
záleží aj čo študuješ . V Skalici robia školu všetci na počkanie.