V čom periete uteráky?

marrya
21. jan 2015

Poradte v com prat uteraky aby boli makucke makke?????
Je dobre ich aj zehlit...zehlite?

lorela
21. jan 2015

Namiesto aviváže použiť ocot a nežehliť.
Uteráky budú nielen dezinfikované a zbavené prípadnej "zatuchliny", ale aj mäkučké a žiarivé (ocot oživuje farby).

marrya
autor
21. jan 2015

Ocot dat do pracky?ako sorry no som v tomto laik?nestane sa pracke nic? Bo je nova.
. 🙂

marrya
autor
21. jan 2015

Lebo povacsinou z prasku a,avivaze su take drsne...ocot on je fajn aj na utierky,vsak?

lorela
21. jan 2015

@marrya Naozaj, robieva sa to bežne 😉
Aj s čiernym prádlom, aby si zachovalo farbu.
Dokonca aj v prípadoch, kedy pračka nepríjemne zapácha - vleje sa 1l octu do bubna a perie naprázdno na 60 - 90 stupňov. Odporúčajú tiež opravári pračiek proti vodnému kameňu a iným nečistotám.

miku1
21. jan 2015

@marrya Tak ako píše @lorela 🙂 Ja napr. dávam ocot do každého prania. A aspoň 1x do mesiaca vylejem priamo do bubna 1 liter octu a pustím naprázdno práčku na 90 stupňov.

ichbinich
21. jan 2015

@marrya
Na frote uteraky pouzit polovicu prasku, to pisali na stranke vyrobcu frote uterakov.
Avivaz sa neodporuca.
Zehlit je blbost. Vyvinuli frote, aby bolo "nacuchrane" a potom sa to zazehli, splasne 😉

Ocot mozes dat namiesto avivaze. Normalne das do nadobky na davkovanie avivaze trosku octu. Silno sa to zriedi s vodou, takze pracku to neposkodi. Davkovanie neviem, to ti musi odporucat niekto, kto to praktizuje 😉 Ja som dala len raz na nove rifle, aby mi nefarbili, to som dala asi 2 polievkove lyzice. Najneskor po uschnuti by to smrdiet nemalo, mne tie rifle nesrmdeli vobec. A to nenavidim smrad octu 😉

Najmaksie su, ked sa susia v susicke. Teraz v zime casto susim v susicke, ale uteraky budem asi susit cely rok 😉 To sa neda porovnat 🙂