Zmena dodávateľa energie

d97es
20. dec 2017

Ahojte, v juli sme podpisali zmluvu so spolocnostou Slovakia Energy o zmene dodavatela energii. Nevedeli sme o tom ze mame s VSE viazanost. Zmena bola zo strany VSE pozastavena. Neskor nam SE poslal splonomocnenie na to, aby po skonceni viazanosti s VSE opat podali ziadost o zmene. Splnomocnenie sme nepodpisali. Potom sme podpisali dodatok k zmluve s VSE o predlzeni viazanosti, o polovicnej cene elektriny a o uspornemu baliku s tym ze niekedy v roku 2019 nam moze SE poslat zmluvnu pokutu vo vyske 120 eur. Vcera sme dostali mail od SE ze podali vypoved zmluvy s VSE lebo zmenili obchodne podmienky a cennik a ze od 1. januara sa dodavatelom stava SE. Co teraz?

dominika6
21. dec 2017

@d97es to kto vám takúto sprostosť poradil?
to nečítaš ne nete skúsenosti čo sa deje so spotrebitelom v SE?
čo čakáš od nás teraz že ti to vybavíme ked ste podpísali 2 zmluvy aj to od veci?
a zbytočne sa budeš urážať lebo mám pravdu

d97es
autor
21. dec 2017

@dominika6 podpisali sme zmlzvu s VSE s tym ze po skonceni viazanosti SE nam moze poslat zmluvnu pokutu 120 eur. O tom sme vedeli. No ale na rok a pol dostaneme energiu za polovicnu cenu od VSE.
Teraz nevieme ako mohli od SE podat vypoved zmluvy bez nasho suhlasu

jozef_rwe
21. dec 2017

Dobrý deň @d97es. Prosíme Vás aby ste nám do súkromnej správy našej facebookovej stránky https://www.facebook.com/innogyslovensko/ napísali Vaše kontaktné údaje a budeme sa Vašej situácii venovať. Ďakujeme vaša VSE a innogy Slovensko

acer11
21. dec 2017

No,to si pomôže..⬆z blata do kaluže

timssa
21. dec 2017

Zdravím, odporučím vám pozrieť sa na túto kalkulačku - https://www.vyhodnaenergia.sk/elektrina-domacno..., sám ju využívam a je znie jednoducho zrejmé, ktorý dodávateľ je pre vás výhodnejšie čo sa týka vášho odberu a samotnej spotreby. Na skúšku som do nej zadal vami dve spomínané firmy a SE mi z nej vyšla ako tá lacnejšia, samozrejme ale neviem aké máte doma nastavenie a spotrebu, to už je potom individuálne a na vás ..

fkata
21. dec 2017

@d97es 2 dodávateľov mať nemôžete. Taktiež bez splnomocnenia za vás nemohli nič riešiť.
Ceny menila každá spoločnosť, ale s VSE sa dá aspoň komunikovať na úrovni, čo sa o Slovak energy povedať nedá. Možno má Slovak energy nižšie ceny, ale určite vás to vyjde lacnejšie? Niektoré spoločnosti majú totiž vysoké poplatky.
Čo sa týka výpovede z dôvodu zmeny ceny, tak dá mala byť podaná najneskôr 14 dní pred plánovanou zmenou.

d97es
autor
21. dec 2017

Zrusit vypoved sa uz neda, mali by sme osobne cestovat asi 60 km do pobocky VSE. Zajtra dozvieme ako dalej. Ak zmena bude "uspesna" tak nedostaneme ziadnu zmluvnu pokutu ani od VSE ani od SE. Ak zmena nebude uspesna do jula 2019 tak dostaneme od SE zmluvnu pokutu vo vyske 120 eur od SE. Dnes sme zavolali na obidve zakaznicke linky.

marcelkamon
11. máj 2021

U nás sa to začalo, že prišiel jeden sympaťák z Innogy. Verili sme, že reálne ideme do lepších podmienok a náklady na energie klesnú, ale opak bol pravdou. Odkedy sme vstupili do Innogy, tak náklady na plyn išli výrazne hore, najprv sme to neriešili, ale následne sme sa rozhodli situáciu riešiť a zadali sme žiadosť o odstúpenie od zmluvy, konkrétne sme ju podali v apríli 2021. Ich odpoveď - od zmluvy môžeme odstúpiť až k 31.11.2021 - inak povedané nás držia nasilu. Veľmi nepríjemná praktika - rukojemník u dodávateľa. Evidentne vedia, že keď od nich niekto ide preč, tak ide nadobro. Hádajte čo? Skúste nájsť miesto, kde majú referencie zákazníkov! Také len tak nenájdete - prečo? Lebo by už nezískali nových odberateľov. Pritom by len stačil ľudský prístup, lepšia komunikácia a hlavne pravda pri predaji.