Ako zvládať partnerove nálady?
Ahojte... Potrebovala by som poradiť... S manželom sme spolu uz 15rokov z toho 12rokov manželia. Máme dve deti (6 a 10rokov)
Manžel má prácu no ja tiež. On pracuje ako kuriér väčšinou od rána do večera a ja pracujem u nás na dedine do obeda na čiastočný úväzok..
On je super chlap, pokiaľ nemá svoje dni. Veľa krát mi to pripadá ako keď žena má svoje dni každý mesiac, kedy aj tak sme každá iná... Napríklad ja nemám, alebo teda málo kedy mám chuť na sladké, alebo som podráždená, alebo neviem čo.Ja keď mám svoje dni tak skoro vôbec z toho nič nemám a som úplne v pohode. A muž to dobre vie... No on keď ma tie svoje dni, tak to je extrémne podráždený, extrémne urážlivý, extrémne bez nálady a nervózny... On je celkovo strašne komplikovaný... Ja sa s ním neustále musím baviť opatrne, aby sa ho nič nedotklo, aby som mu nedaj bože slovne či inak neublížila... Ináč ak to ja nezvládam a povolia mi nervy, alebo si poviem už dosť bolo a poviem alebo urobím niečo čo sa jemu znepáči, tak už to príde... Alebo po malej či väčšej výmene názorov. Spustí na mňa, nie len na mňa, ale na celý svet vrátane detí ,,chmúry "... Uzavrie sa do seba a nikto a nič ho nezaujíma... Jedine telefón v ktorom si stále prezerá reelska, tie ho vedia rozosmiať, ale ten smiech sa snaží predo mnou ukryť... Take to hlúpe obdobie trvá kedy ako... Niekedy dva či tri dni .. Niekedy aj týždeň... A aj tak sa mu musím odpytávať ja. Či spravím chyba ju, alebo on stále musím za ním prísť ja.On si chybu neprizná skoro vôbec.