Čo robiť, keď sa zaľúbim do niekoho z fotiek?
Môže sa stať/stáva sa že dievča sa zaľúbi do chlapca resp. Muža ktorého pozná z počutia po mene ako sa volá, z fotiek atď... Skrátka keď sa osobne ešte nevideli. Nie som stredoškoláčka aby som riešila "hlúposť" mám 21 ... Len pre zaujímavosť sa pýtam
Napríklad moja kamarátka ma názor aby som mu napísala. Poprosím názory. (Negatívne prosím nepíšte)
Zalubit nie, ale ved pacit sa jej moze, to je ako herec alebo spevak, tiez ho clovek osobne nepozna, ale moze sa mu pacit, ci je to vyzor, charizma, hlas...
Akože platnická láska? A kamarátka poradila, čo mu máš napísať? Nemyslím si, že dievča má písať prvé, možno ak veeelmi chces, tak to nejak popodstrcit, napr. cestovať rovnakým autobusom, ísť na rovnakú akciu a "náhodne" sa stretnúť. A aký odbor študuje ak je v šiestom ročníku?
@patus_2 medici studuju 6 rokov.
@majka99999 presne ako píšeš... Asi aj platonicky vidím v ňom "môj typ" muža čo má kúsok z každého v sebe. Napríklad sa mi páčia oči
Tak jasne, že páčiť sa ti môže, veď sa nám.pačia herci, speváci a nepoznáme ani jedného z nich. Ale zaľúbiť sa dá len platonický, do nejakej našej ideálnej predstavy 🙂 len potom často zistíme, že ťa ideálne predstava nieje až tak realna.
Ano mozes ho mat vysnivaneho, ci naozaj taky bude a bude ti vyhovovat ukaze cas.
A čo by si mu napísala? ... že ho sleduješ na fotkách, vyťahuješ od známych o ňom informácie? ... kus zvláštne, či? ... no ja keby som bola muž o takúto ženu záujem určite nemám ... strašne naivné mi to príde, už nehovoriac o tom, že mozog si jednoducho vytvorí v predstavách ružovú víziu, ktorá je väčšinou na míle vzdialená od reality.
@majka99999 Aj umelci
Môžeš mne sa to stalo potom ma s ním zoznamila jeho neter bola mojou spolužiačkou pamätám si ,že ten deň mi na ruku napísala jeho číslo a prvý krát sme sa na seba pozreli ach bože môj nechce sa mi veriť ,že som s ním už 28 rokou ,teraz sme po 25 rokoch mali už striebornu svadbu