Dotkla sa ma poznámka

4. feb 2024

Ahojte. Chcem sa len vyrozprávať, neviem, či sa dá niečo vôbec v tomto radiť.

Ide o to, že sa ma vnútorne trocha dotkla situácia, ktorá sa mi nedávno stala. Študujem na VŠ v inom meste, prišla som na víkend domov a keď som šla po našej ulici k našmu domu, zastavila ma staršia žena, ktorá býva o pár domov ďalej. Vždy sme sa len pozdravili, nikdy sa s nami a ani s našou rodinou nejako veľmi nerozprávala. Nechápem teda, čo toto malo znamenať… Spýtala sa, ako sa mi darí. Tak som jej povedala, že dobre… A ona mi na to povedala, že to je dobre, že študujem, aj keď som z takých horších pomerov. Toto sa ma strašne dotklo. Sme väčšia rodina, peňazí nikdy nebolo veľmi nazvyš, boli aj horšie a aj lepšie obdobia, ale nikdy sme nechodili špinaví, hladní - jednoducho nikdy to nedosiahlo nejaký extrém… Je pravda, že doma to mám ťažšie aj v tom, že ma nikdy nikto neviedol k ničomu, v podstate sme so súrodencami také samorasty.. a otec ma trocha problém s alkoholom… ale nikdy sme nikomu nerobili problémy. Problém je v tom, že ja som sa vždy snažila, aj snažím a aj tak mám pocit, že v očiach niektorých ľudí zostanem vždy len obyčajná chudera kvôli tomu z akej som rodiny… Asi to bude znieť ako nejaký útlocitný výlev, ale dotkla sa ma taká poznámka… Proste nechápem, načo sa vôbec stará a komentuje a ešte takto, keď sa väčšinou len pozdravíme.

ernesternst
4. feb 2024

Podľa tvojho opisu vyzeráš ako veľmi šikovné a usilovné dievča. Z tej poznámky od cudzej ženy by som si zobrala iba to dobré. Teda pochvalu. Držím ti palce, aby si štúdium s prehľadom zvládla.

heidy222
4. feb 2024

Taka poznámka by sa dotkla každého. Niektorí ľudia nevidia čo je takt. Ale zober to z tej pozitívnej strany: nemala si to v živote vydláždená zlatými kachlickami a darí sa ti vďaka vlastným schopnostiam tak buď na seba hrdá ☺️

baboobchod
4. feb 2024