Existuje vakcína proti nevere vo vzťahu?
Existuje vakcína proti nevere ? Vraj áno , a nazýva sa flirt. Nemám to z vlastnej hlavy , nie som žiadny sexuológ ani Freud , tvrdil to , nie tak dávno , v českej TV odborník na vzťahy . Čo si o tom myslíte ?
akoze ked flirtujes tak nebudes neverny? ved uz flirtovanie je v istom zmysle nevera
Tiež som nepochopila 😆. Čiže flirtovať je povolené,dokonca odborníkom schválené?
A čo tak neflirtovať a nebyť neverný?
@dora281 a to má byť akože "vakcina" na neveru? Veď sa dávno vraví,že s jedlom rastie chuť a toto sa potvrdilo vždy 😏
Pred. Interpunkciou. Sa. Nepise. Medzera.
ked tak flirt s tym, s kym si vo vztahu, ne?
"Existuje vakcína proti nevere? Vraj áno, a nazýva sa flirt. Nemám to z vlastnej hlavy, nie som žiadny sexuológ ani Freud. Tvrdil to (nie tak dávno) v českej TV odborník na vzťahy. Čo si o tom myslíte ?"
Nie som žiadny odborník ani učiteľka, a ozaj neviem či takto tam nie je chyba. Mne to takto vyzerá lepšie.
A k otázke len toľko, že vakcína dôvery existuje v každom z nás. Je to len o hodnote človeka.
Pekný deň 🙂
@dora281 to nie je flirt,asi to máš trošku popletené 😁. Flirt je prejavený záujem vo forme koketovania, gestami.
ja by som to trosku pozmenila na to, ze vo vztahu ma panovat aj urcita sloboda, nie byt ako strazne psy na seba. ale naozaj je to v prvom rade vzdy o dvoch ludoch, co im vyhovuje, hlavne to treba mat odkomunikovane.
a teda, rozlisovala by som dlhodobe flirtovanie napr na pracovisku, kde sa to ozaj moze zvrtnut ani nevies ako a medzi flirtom jednorazovym s cudzou osobou.
ja som ten typ, co rad flirtuje, ale hranice mam nastavene jasne a mam to odkomunikovane s partnerom. a na druhu stranu, ked s nim flirtuje nejaka zena, tak sa mi tiez pride pochvalit a ja sa potesim, akeho mam ziadaneho chlapa 😀
Flirt je vakcina na neveru? A nezacina sa to prave takto? Praveze to je podla mna len zaciatok konca 😉