icon

Manžel ignoruje moje prosby

30. jún 2025

Prosím vás je naozaj chyba vo mne,čo si začínam aj myslieť. Začínam si myslieť že už neviem triezvo uvažovať a že to všetko robím ja.
Môj drahý manžel pracuje ako živnostník každý boží deň a ešte mňa naháňa z práce lebo on už musí ísť niečo robiť.
( Moja pracovná doba je flexi, dorobim a môžem ísť hed, ale☝️ som platená od hodiny čiže potrebujem aj tie aby som mala ako takú výplatu)
Pravidelne celý víkend zvoní manželovi budík o 6:00 a každých 5 minút opakovania až do 6:35.
Samozrejme sa na to budime ja aj deti a nemôžeme si ani pospať.
Povedala som aby cez ten víkend budík posunul aspoň na 6:30 keď i tak nestáva hneď po zazvonení o šiestej. Jeho odpoveď bola NIE. Tak som trepla tak cez víkend spávaj v obývačke.
Asi je to moja chyba a nemala som to povedať ale on ani z voza ani na voz.
Teraz už spáva aj v týždni v obývačke, skrátka odsťahoval sa zo spálne.
Včera som ho poprosila aby šiel spať normálne ku mne do spálne,ale nie, nepochodila som a áno poprosila som a vysvetlila som mu, že tie víkendy mi vadia budíky pretože aj deti sa budia a kedy inokedy si máme pospať?
Nepochodila som.
Baby to čo je za povaha a správanie? Má 38 rokov.
Keď sme sa aj pohádali tak vždy bol taký ignorant a ja to nechápem. Pohádať sa, veď ok, kde je to v manželstve 100%? Ale aj dva týždne mať nadutý face a ignorovať manželku,to kde sme? Podotýkam že vždy som to bola ja ktorá za ním prišla prvá a on sa mi v živote ešte ani neospravedlnil

Strana
z4
biba_18
30. jún 2025

no, čo si si vzala, to máš ...

kavasmliekom
30. jún 2025

Tak ho nechaj spat v obývačke, aspoň sa vyspite. Ja by som mu nastavila 3 budíky do každého rohu izby ale také tie retro, aby zobudili aj mŕtveho 🤣 jeden deň sa obetujem a pretrpim skoré vstavanie. Ale už tak na 3-4 hodinu a potom každú ďalšiu polhodinu...nech vie aké to je príjemné nevedieť už zaspať.

anjelicek26
30. jún 2025