icon

Necítim blízkosť od partnera. Je to normálne?

15. júl 2026

Ahojte žienky, chcela by som vás poprosiť o názor, lebo som už zo svojej situácie zúfalá a neviem, či som divná ja, alebo je môj partner naozaj mimo reality.
Ja mám 30 rokov a partner má 41.Môj priateľ pracuje ako vodič kamióna, býva preč na 2 až 4 noci. Chcem byť férová, nie je to zlý človek, keď treba doma niečo porobiť, tak pomôže a veci spraví.
Problém je však v tom, ako trávime spoločný čas. Keď príde z ciest domov, jeho fungovanie vyzerá tak, že hneď zapne televízor v obývačke a potom aj v spálni a otočí sa na druhý bok, zaspí a vec je pre neho vybavená. (telku má pritom aj v kamióne). Vidím ho väčšinu času len ležať s ovládačom v ruke. Potom v spálni otočí sa na druhý bok, zaspí a vec je pre neho vybavená. Víkend ráno, len čo sa zobudí, buď hneď zapína telku, alebo len bez slova scrolluje videá na mobile.Keď mu hovorím, že mi chýba rozhovor a blízkosť, pýta sa ma: A čo mám robiť, keď nebudem pozerať telku? Vôbec ma nechápe, hádame sa a mňa už vyslovene dusí spávať vedľa neho.
Tvrdí mi, že je to normálna vec a že takto žije každý človek po práci a cez víkend.
Ja som však vo vzťahu strašne nešťastná. Potrebujem blízkosť, no od neho mám len ticho a ignoráciu. Keď mu hovorím, že ma to trápi, pýta sa ma: A čo mám robiť, keď nebudem pozerať telku?Vôbec ma nechápe, hádame sa a mňa už vyslovene dusí spávať vedľa neho.
Žijete to niektorá doma? Je to naozaj normálne? ako tvrdí on, alebo sú moje nároky na rozhovor a pozornosť od partnera prirodzené?
Ďakujem za každú reakciu.🙏🏼

Strana
z2
anonym_301c7d
15. júl 2026

Nie je to vobec normalne. To Ti je naco taky vztah? Prepac ze sa pytam. Ci myslis, ze sa nieco zmeni? Ak sa takto sprava uz Tvoj frajer, nemysli si, ze v manzelstvo alebo s dietatom to bude ine.

Takze - nie je to normalne a nezmenis to. Taky je on a jeho zivotny styl. Takze je uplne zbytocne polemizovat ci a ake mas naroky a rozhovory. Bud takto do konca zivota chces zitz alebo nie.