Neviem zabudnúť na ex

2. júl 2023

Baby idem si k vám po radu alebo názor ako ste to mali vy....

O necelý mesiac budem mať 40r, pracujem ako účtovníčka, mám 8rocnu dcérku ktorú som mala s manželom. S manželom sme boli celkovo spolu 9rokov. Pred ním som mala len 1vzťah ktory trval skoro 4roky. (ja ten vzťah nazývam detská láska, síce som mala 19r ked sme si spolu začali ale bol to prvý vzťah)

Potom som stretla exmanzela a to bola tá pravá láska, milovala som ho veľmi a mali sme krásny vzťah. Pracovali sme spolu v oblasti financií, veľa sme cestovali a po 7rokoch sa nám narodila dcéra.
Po narodení dcéry sa nás vzťah začal kaziť, upla som sa na malú a veľa sme sa hádali, rozviedli sme sa.

Zostala som sama s 2ročnou dcerou a môj život bol len práca a starostlivosť o malú. Nič iné. Ani nový vzťah som nechcela, nejaké pokusy tam boli ale zostalo to len pri káve. Jedného dňa som šla na zoznamku ale nikto ma tam nezaujal tak už som tam ani nenazrela až jedného dňa som tam spoznala muža z ČR. O tri roky starší odo mňa, tiež už dlho rozvedený a mal dcéru o 2roky staršiu ako moja. Velmi sme si rozumeli už pri písaní a po 2mesiacoch sme sa stretli, neskôr aj s deťmi a všetko bolo veľmi krásne. Každý víkend sme trávili spolu a bolo to super. Bud cestovali oni za nami alebo my za nimi. Trvalo to rok. Bola som veľmi zaľúbená a veľmi sme si rozumeli vo všetkom. Ešte zaľúbenejsia ako v manželstve. Expriateľ toho už zažil veľa, naposledy mal vzťah kde jeho priateľka s ktorou bol 4roky bola veľmi žiarlivá a temperamentna. Preto mi vždy hovoril že ja som úplne iná, inteligentná a chapava.

Možno by sme boli spolu dodnes....problém bol však môj exmanzel. Keď sa dozvedel že mam priateľa začal naschvál meniť termíny kedy si vezme malú a robil naprieky aby sme neboli spolu. Exmanzel sa vždy obvinoval za rozvod a že ja som to pokazila. Pritom on má už novú priateľku.