icon

O chlapoch bez chlapov

Dnes o 09:37

O chlapoch bez chlapov?.
Na koníku riešite stovky diskusií týždenne o mužoch,ako sa správajú, prečo to robia, akí sú. Realita je však taká, že 99 % z vás mužom v skutočnosti vôbec ale vôbec nerozumie. Niektoré ani náhodou.. A napriek tomu si navzájom dávate rady...
Keď sa do diskusie zapojí chlap, ktorý vie, ako muži premýšľajú a cítia, namiesto toho, aby ste ho počúvali, ho ignorujete , alebo spochybňujete.
Keď chcem skúmať bunky, najskôr si jednu otvorím a dôkladne ju preskúmam.
Keď chcem chápať dejiny, ponorím sa do dôkazov, ktoré nám dáva archeológia.
Keď chcem porozumieť morskému životu, študujem živočíchy, koraly, planktón.
A vy.?
Chcete pochopiť mužov a idete sa radiť so susedkou, ktorá "niečo niekedy počula"..
hmmm.. prečo..??

Strana
z2
anonym_254481
Dnes o 09:38

@anonym_autor a pointa?

minenkaa
Dnes o 09:44

@anonym_autor A

anonym_4b5e6a
Dnes o 09:45

@anonym_autor máš pravdu, tiež toto nechápem

majlo1234
Dnes o 09:46

Lebo ked sa spytam ktorehokolvek chlapa, preco sa sprava ako nemtavy cct, ked ma davno vek na to, aby sa soraval normalne, tak mi to nevie osvetlit😀

anonym_13d103
Dnes o 09:46

Ale my sme nevyrastli v sude. Mame bratov, kamaratov, partnerov, byvalych…

A drviva vacsina diskusii nehlada hlbkovu psychoanalyzu, ale radu ako sa zachovat v danej situacii

anonym_3edb0c
Dnes o 09:48

Aj podla mna mas pravdu. Ked sem prispeje chlap s jeho pohladom, hned je zhejtovany. Asi len zo zvyku, ze je chlap. Pritom maju dost racionalne a dobre poznamky. Niekedy mam pocit, ze sa tu hned stado zatrpknutych zien zislo, ktorym ublizil chlap a potrebuju sa vyventilovat.

oceanahory
Dnes o 09:50

@anonym_autor Toto je take zbytocne zovseobecnenie zo vsetkych aspektov... 🤷😁.
Ako keby kazdi muz uvazoval rovnako, ako keby kazda zena chcela pochopit svoju polovicku skrz ine zeny, ako keby naozaj 99% zien nechapalo svoje polovicky...
Toto je iba diskusne forum, nejde tu o zivot...aspon by teda nemalo.

mandzula