Čo by ste si mysleli o vzťahu s mužom, ktorý je o 19 rokov starší?

14. máj 2022

Ahojte kočky,

Mám 22 rokov, študujem, som momentálne nejaký čas single, vzťahu sa nebránim, ale skôr tomu nechávam úplne voľný priebeh.
Na druhej strane - mám jedného kamaráta, je medzi nami 19 rokov, stretla som ho cca rok a pol dozadu na jednej hostess akcii, kde som pracovala, on sa mi prihovoril, potom sme si cca 2 týždne písali, boli sme vonku a chvíľu to vyzeralo, že budeme randiť, ale z toho vzišlo, kedže je dosť pracovne vyťažený - inak povedané, nechce riešiť vzťahy. Povedal mi to narovinu, predtým než by medzi nami bolo viac ako nejaké bozkávačky a dotyky. Tak som to nechala tak, chvíľu mala urazené ego, ale potom sa mi vrátil do života zas ( začal písať ) a tak sme sa nejako dostali ku kamarátstvu...Teda voláme to kamarástvo, ale ja stále viac zisťujem, že sa pri ňom a v tom našom vzťahu cítim divne - Často mi napíše na dobrú noc, dobré ráno, často si píšeme, často si posielame fotky zo života, dáva mi často komplimenty, minule mi povedal, že si pred spaním rád pozerá moje fotky ( tu podotýkam, že si posielame len slušné fotky, žiadnu erotiku )...Alebo minule sme boli spolu v Prahe, boli sme na výlete, spolu v jednej posteli, pred spaním sme sa objímali, bozky, ale žiadny sex....nikdy nič také....Ráno sme sa obaja tvárili normálne, zas ako kamaráti, vôbec mi to nepripadalo tak, že večer sme sa k sebe túlili v jednej posteli.

A ja neviem, čo si myslieť, resp. čo s tým? Mám pocit, že dávno sme prepásli šancu na vzťah, na druhej strane mi príde, že to naše kamarátstvo je divné?

Robím niečo zle?

kitycat
14. máj 2022

Niekomu to vyhovuje, ale 19 rocny rozdiel je na mna privela. Je to o celu generaciu

pribinak
14. máj 2022

Buď rada že ste prepasli šancu na vzťah. 19 rokov rozdiel je šialený
To nie je už partner ale náhradný otec

autor
14. máj 2022