Čo mi chýba?

25. okt 2021

Neviem ako z hlavy toto von, cítim sa príšerne. Páči sa mi kamarát, povedal,že ma ma rád,ale že to necíti tak ako ja. Stretávali sme sa s prestávkami (Sme si blízky - pusy,objatia, mali sme to zaujem posunut viac, ale nič zatiaľ. Mám pocit nedôvery, z mojej strany nechcem aby sa zo mňa stala kamarátka s vyhodami). Viem,že sa nemá tlačiť aj keď síce láska nie je nalinkovaná. Pripadám si neschopná,že som zlyhala keď som nikoho nemala a ani sex ešte - mám okolo 20tky. Povedal,že som talentovaná,inteligentná, že ho rajcujem, čo mi ešte chýba ? Čo by ste mi poradili, ako sa zbaviť týchto myšlienok ? Som zaneprázdnená, študujem, mám veľa koníčkov,ale nedarí sa mi v tejto rovine. Pardon za chyby. Ďakujem

michaela_murinova
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
elizabet173
25. okt 2021

čo by sme ti poradili? Neupínaj sa zúfalo na to mať partnera, to väčšinou mužov odrádza. Určite by som sa preto, že som v 20 rokoch ešte nemala sex, nespala s hocikým len preto, aby som to zmenila. Máš 20, kam sa ženieš? Čo má prísť, príde

srferreira
25. okt 2021

Mas 20. Uzivaj si volnost. Mas konicky super, venuj sa im. Studuj! Cestuj! Spoznavaj! A neutiahni sa na nejako typka, co sam nevie co chce 🤦🏻‍♀️

21oktober
25. okt 2021

Nechaj tu rovinu plávať, máš 20 a nie 35 rokov aby si naháňala mužov a popravde ani v 35 by som to nerobila. Písala že študuješ, máš koníčky, veď to je super , pokračuj v tom ďalej . A hlavne sa neupínaj na jedného chlapa, ani keby bol zo zlata.

autor
25. okt 2021

@21oktober to zas nie,že by som naháňala, ale páči sa mi a nemôžem si pomôcť. Snažím sa byť na uzde (:

lintu
25. okt 2021