Má niekto skúsenosti s prácou v MediaCall?
Ahojte. Ma niekto skúsenosti s prácou v MediaCall ? Zaujala ma ich ponuka, brala by som iba ako privyrobiť porpi aktuálnej práci. Ma niekto s nimi skúsenosť?
Ďakujem
@lesanka845 ahoj. Ide o to, se musíš ty volať a otravovať alebo ľudia volajú teeb ? Ako prebiehalo zaškolenie?
@claudaia volať musíš Ty.Zaskolenie prebieha on line z domu.Nie je to nič zložité,väčšinou sa volajú prieskumy,že sa pýtaš a zapisujes odpovede.Alebo voláš a vysvetľujes nejaký produkt .Ale je to vlastne tak,že otravujeme ľudí Ale ako privyrobok dobrý .Ono vlastne všetko čítaš,ale musíš to dodržiavať presne.Pretoze supervizori hovor kontrolné odpočúvajú a dávajú Ti spätnú vazbu
@lesanka845 no dobre.. pošlem životopis a uvidíme. Možno sa ani neozvú mi lebo mam živnosť... telefón to oni poskytnú firemný a ak potrebuješ voľno nieje a tým problém?
@claudaia živnost je právě výhoda.Telefon sa nepoužíva,bola sa cez počítač,cez ich program.Potrebujes počítač alebo Notbuk a sluchátka s mikrofonom
A to ešte aj niekto zdvíha taketo hovory? Vacsinou nové telefóny napíšu že podozrenie na obťažovanie, alebo ak náhodou zvihnem a počujem ze je to nejaká anketa alebo prieskum, tak automaticky vypínam hovor...neznášam to
@claudaia najdu sa aj takí,čo zdvíhajú.A dosť prieskumov sa robí tak,že sa obvolávajú firmy
@claudaia dobrý deň mne dnes volali , ešte u nich pracujete?
@lydion20 asi píšem pozde ale ja som tam pracovala, ak nemáte chrbtovú kosť tak to môže byť práca pre vás, v podstate tam človek len otravuje ľudí a ponúka im niečo, ale z vedenia ste tlačená do predaja, sú tam rôzne “motivačné” súťaže medzi zamestnancami, skript ktorý máte nasledovať a tzv “námietky” sú manipulatívne a zavádzajúce, ľudia na druhej strane hovoru sú väčšinou podráždení (niet sa čomu čudovať keď má callista nalinkované každé manipulatívne pasívne-agresívne slovo). Obvolávaní na vás ponadávajú, nakričia, zdrbú, niektorí si pýtajú vaše kontaktné údaje aby sa mohli ísť sťažovať len preto, že ste si im dovolili zavolať a mať o nich údaje. Taktiež si často myslia, že ste zamestnaná v organizácii, za ktorú voláte (nie MediaCall, ale outsourcovaná). Len málo je takých milých, a málo vie, že my ten skript musíme dodržiavať, nie je to to, čo chceme hovoriť a systém vyvoláva za nás úplne náhodne cez internet. Niektorí zamestnanci sú takí nahypovaní, že idú aj cez mŕtvoly len aby mali ten predaj, z ktorého dostanú mizernú províziu (pár eur - doslova pár). Ten plat sa delí na fixný (minimálna sadzba na hodinu podľa zákona) a provízie (ako som povedala pár eur, keď nepredáš tak len fixný plat). Človek nemôže mať empatiu, aby urobil niekoľko predajov každý deň. Okrem toho v systéme musíte pracovať presne do sekundy, lebo to počíta. A to ani nevravím o faktoch, ktoré hraničia s ilegálnosťou (alebo ju aj prekročili) a kvôli ktorým sa podpisuje mlčanlivosť. Je to proste práca, ktorá nie je pre každého lebo v podstate nie je pre nikoho, keďže to ani nie je seriózne, aj keď sa tvária že je. Proste to bola práca horor, jediná výhoda je že je to z domu a dá sa vybrať odkedy dokedy chcete pracovať. V podstate neviem či toto platí len pre MediaCall. V inom callcentre som nepracovala, tak to môže takto fungovať všade.
@lydion20 asi píšem pozde ale ja som tam pracovala, ak nemáte chrbtovú kosť tak to môže byť práca pre vás, v podstate tam človek len otravuje ľudí a ponúka im niečo, ale z vedenia ste tlačená do predaja, sú tam rôzne “motivačné” súťaže medzi zamestnancami, skript ktorý máte nasledovať a tzv “námietky” sú manipulatívne a zavádzajúce, ľudia na druhej strane hovoru sú väčšinou podráždení (niet sa čomu čudovať keď má callista nalinkované každé manipulatívne pasívne-agresívne slovo). Obvolávaní na vás ponadávajú, nakričia, zdrbú, niektorí si pýtajú vaše kontaktné údaje aby sa mohli ísť sťažovať len preto, že ste si im dovolili zavolať a mať o nich údaje. Taktiež si často myslia, že ste zamestnaná v organizácii, za ktorú voláte (nie MediaCall, ale outsourcovaná). Len málo je takých milých, a málo vie, že my ten skript musíme dodržiavať, nie je to to, čo chceme hovoriť a systém vyvoláva za nás úplne náhodne cez internet. Niektorí zamestnanci sú takí nahypovaní, že idú aj cez mŕtvoly len aby mali ten predaj, z ktorého dostanú mizernú províziu (pár eur - doslova pár). Ten plat sa delí na fixný (minimálna sadzba na hodinu podľa zákona) a provízie (ako som povedala pár eur, keď nepredáš tak len fixný plat). Človek nemôže mať empatiu, aby urobil niekoľko predajov každý deň. Okrem toho v systéme musíte pracovať presne do sekundy, lebo to počíta. A to ani nevravím o faktoch, ktoré hraničia s ilegálnosťou (alebo ju aj prekročili) a kvôli ktorým sa podpisuje mlčanlivosť. Je to proste práca, ktorá nie je pre každého lebo v podstate nie je pre nikoho, keďže to ani nie je seriózne, aj keď sa tvária že je. Proste to bola práca horor, jediná výhoda je že je to z domu a dá sa vybrať odkedy dokedy chcete pracovať. V podstate neviem či toto platí len pre MediaCall. V inom callcentre som nepracovala, tak to môže takto fungovať všade.
@anonym_7944d5 ďakujem som rada že som tu prácu neprijala ;)

@claudaia ano co Ta zaujima