Máme odísť do zahraničia?

starsirius
3. sep 2012

Ahojte. ako tak kukám túto stránku,tak vidím,že tu každý kto môže, pomôže. Ja potrebujem pár názorov/skúseností od starších a skúsenejších 🙂 Takže, študujem druhý rok na VŠ učiteľstvo, popri tom si privyrábam (snažím sa niečomu priučiť,lebo škola ma až tak nenadchla)...pomaly som sa ale zmierila,že budem ešte 4 roky študovať a budem bez peňazí (rodičia o tom.že nechám školu a pôjdem kamsi robiť nechcú ani počuť). priateľ (plánujeme spoločnú budúcnosť) tu má prácu,kt. ho nebaví a je tam viac,ako doma. ja som vždy chcela ísť aspoň na 3 roky do zahraničia a niečo zažiť, on nie. teraz však by možno aj šiel,ale sám nevie...že možno o rok...možno o pol roka a tak...ja ale nechcem ďalší rok zbytočne stráviť v škole,ak z nej nakoniec odídem. neviem či to mám nechať tak alebo ho presviedčať,nech do pol roka odídeme (v UK máme kamarátov, majú dom, prácu, pomohli by nám niečo si nájsť). mňa to veľmi láka,školu predsa môžem dokončiť aj potom nie?ale na druhej strane tu vyštudujem aspoň za učiteľku a tam by som musela robiť zrejme nejaké pomocné práce. (čo iné môžu ženy v cudzine robiť bez VŠ???)keby si tu dokončím aspoň Bc. tak tam by som zrejme aj tak nemohla učiť (mám kombináciu s angličtinou,preto ma jazyk netrápi). teraz vlastne neviem či to nechať tak alebo sa snažiť prehovoriť ho odísť čím skôr... 😒

janano
3. sep 2012

@starsirius a nemozes prerusit studium na rok, to sa predsa da, nie? Ak mate priatelov v UK, ktori vam pomozu, chodte. V dnesnej dobe sa praca v zahranici velmi tazko zhana, problemy su aj s ubytovanim, o to to vy mozete mat lahsie. A rok je dlha doba, vela sa moze zmenit... 😉

cenculinka
3. sep 2012