Práca vhodná pre introverta

11. nov 2022

Ahojte ja normálne premýšľam že aká práca by bola vhodná pre mňa . Paradox je že pracujem ako predavačka a niekedy je to ťažko s ľuďmi a chodím domov strašne unavená .
Málokto mi rozumiea som skôr sudena ako pochopena.. že prečo som taká ? Že čo mi je ?neviem odpovedať lebo nik nevidí do mňa .
Tak trochu závidím babám ktoré si vedia privyrábať či pedikúra kozmetika..
Neviem či mi niekto poradí

slovenka753
11. nov 2022

Ne ľutovať sa?

alex49
11. nov 2022

Sprav si kurz a aj ty môžeš robiť kozmetickú 🤷‍♀️ práca s ľuďmi je ťažká, dupľom keď si introvert.

lenkadenisa
11. nov 2022

Choď chystať veci do skladu.

hilda08
11. nov 2022

Zavidis im preco? Ved tym ze si introvert by si sa aj tak pri tom citila nekomfortne… ja robim z domu od počítača a som vrcholne spokojna, dam si sluchatka a serus cely svet, a taka manikerka by si na mojom mieste po dvoch dňoch vlasy trhala co by jej chýbal kontakt s ľudmi a small talky cele dni….kazdy sme iny

gab
11. nov 2022

ako pedikurka, manikerka si od ludi neoodychnes, praveze to je praca narocna aj na psychiku, lebo robis popri svojej praci zaroven aj "poradcu", psychologa a butlavu vrbu dohromady. Vela ludi si vylieva srdce o tom, co ich trapi.
Ak, tak nieco doma na home office, kde mas klud, ludi nevidis a zijes si vo svojom svete.

eeerickal1
11. nov 2022

No tak prácu s ľuďmi ti teda v tvojom prípade vôbec neodporúčam, veď to je predsa to najhoršie, čo môže byť :D

luccija
11. nov 2022

Tak im povedz nic mi nie je som introvert nechce sa mi rozpravat.Snad, ale nemlcis cely den?v sluzbach ako mani, pedi rozpravas cely den resp.pocuvas:)ale toto je velmi dolezite najst si pracu podla povahy.Ja som robila 12 tky sama v kancelarii a bola som neuveritelne znudena.Tebe by to mozno vyhovovalo.Kniznica, sklad, vyroba kde si robis svoju pracu na svojom mieste..

viky173
11. nov 2022