Ako si môže introvert nájsť prácu?

sarakkk
8. apr 2024

Ahojte ako si nájsť prácu ako introvert? Mam veľký problém komunikovať s ľuďmi mam z toho stres... Momentálne pracujem ako predavačka ale aj to len kvôli tomu ze tu pracuje aj moja kamarátka ináč by som sem ani neprišla už som si ako tak zvykla komunikovať so zákazníkmi ale s alebo budeme sa sťahovať nikoho tam v okolí nepoznám a mam strach ako si nájdem prácu mam stres z pohovoroch.... Neviete poradiť ako to prekonať? Poprípade ako si nájsť prácu? Alebo akú prácu si nájsť ako introvert?

yelena159
8. apr 2024

@sarakkk Ak je človek introvert, neznamená to, že má stres z komunikácie s ľuďmi. Nemusí mať absolútne žiadny problém komunikovať, len ho proste sociálne situácie vyčerpávajú a potrebuje si v samote dobiť energiu. To čo máš ty, je pravdepodobne sociálna fóbia alebo plachosť. Môžu to mať introverti, no nie je to vždy tak. Aj extroverti to môžu mať.
Veľa ľudí myslí, že všetci introverti majú strach z kominikácie s ľuďmi a všetci extroverti s tým nemajú problém. Introverzia/extroverzia a hanblivosť/sociálna fóbia, sú odlišné veci.

Nerozmýšľala si si nájsť prácu v kníhkupectve, či v knižnici? Pravdupovediac, ja tiež na tom nie som dobre s komunikáciou. K tomu som ešte aj divná, čiže pohovory sú pre mňa nočná mora a niekedy som si nevedela predstaviť, že by som pracovala ako predavačka. Teraz sa na to chystám.
Prepáč, že som ti neporadila. Aj ja to totiž potrebujem zistiť.

denkabemommy
8. apr 2024

@sarakkk aj introverti sú zamestaní ľudia 🤷🏼‍♀️. ja som extrovert a mám občas stres z rozprávania sa s ľuďmi -keď ide o niečo dôležité. Ale naučila som sa ovládať svoju hlavu a trénovala komunikáciu. Som v strese -poviem to, razom stres opadne a lahšie sa mi rozpráva. Môžeš trénovať pred zrkadlom. 😊😊

melanta
8. apr 2024