icon

Ste spokojné s prácou praktickej sestry?

Dnes o 04:53

Ahojte, uvažujem nad štúdiom, mám po 40tke. Šli by ste do štúdia PS znovu? Ste spokojné s vašou prácou? Čisto PS bez vysokej školy, na to by som už energiu nemala... Kde ste našli uplatnenie?

anonym_edf95a
Dnes o 06:27

Tri roky pracujem ako PS na chirurgickom oddelení v štátnej nemocnici.
To tempo je šialené.
Sme v podstate sanitári, robíme všetku špinavú a ťažkú robotu, u nás sa berie sanitár a ps ako jedno.
Výnimočne sa dostaneme aj k odbornej práci, ak sestra potrebuje pomoc, ale väčšinou nie. Pracujeme fyzicky, nonstop v pohybe, pod obrovským tlakom.

autor
Dnes o 06:38
@anonym_edf95a

Tri roky pracujem ako PS na chirurgickom oddelení v štátnej nemocnici.
To tempo je šialené.
Sme v podstate sanitári, robíme všetku špinavú a ťažkú robotu, u nás sa berie sanitár a ps ako jedno.
Výnimočne sa dostaneme aj k odbornej práci, ak sestra potrebuje pomoc, ale väčšinou nie. Pracujeme fyzicky, nonstop v pohybe, pod obrovským tlakom.

@anonym_edf95a ďakujem. Koľko máš rokov? Chces ísť aj na vysokú školu? Čo si robila predtým? Takže už by si nešla na ps?

anonym_770a8c
Dnes o 06:44

Ja pracujem teraz od leta na oddeleni a ja pre zmenu vobec nerobim sanitarsku pracu, ale pracu sestry (odbery, vykony, kanyly, cievky, infuzie, papierovacky.. ale aj hygienu, rozdavanie jedla)

ewell13
Dnes o 06:48

Ja robím v zubnej ambulancii. Čas od 8 cca do 12, niekedy do 14. Takže super. Známa si robila večerné štúdium praktickej sestry v 40 rokoch a je spokojná . Robí na onkológii.

barbie2023
Dnes o 06:51

Kamoška má 37 a urobila si toto pomaturtine štúdium a je už druhý rok sestra u zubára. Veľmi si pochvaľuje. Prácu aj plat.

autor
Dnes o 07:08
@barbie2023

Kamoška má 37 a urobila si toto pomaturtine štúdium a je už druhý rok sestra u zubára. Veľmi si pochvaľuje. Prácu aj plat.

@ewell13
@barbie2023 jej baby toto by ma bavilo. A to si ako našli prácu? Len tak naslepo poslali životopis?

autor
Dnes o 07:09
@anonym_770a8c