Učiteľky v MŠ - skúsenosti

23. sep 2022

Zdravím. Pracujem ako učiteľka 7 rokov a mám pocit, že každým rokom je edukácia detí náročnejšia. Nie vždy pomáha motivácia. U detí sa prejavuje panovačné správanie a nechcú rešpektovať dohodnuté pravidlá. Vnímate to podobne aj vy? Čo si myslíte, čím to je zapríčinené?

zuzinka888
23. sep 2022

Tak moje dieta uci pani učitelka co uvila aj mna. A tvrdi, že my sme boli ina generacia. Teraz je to hrozne a je vdacna ze ma posledne dva roky do dochodku. Deti nie su naucene na slovicko nie. Vsetko mozu a nic nemusia. Ak je dieta jedinacik je to v pohode. No ked sa dostane do kolektivu je to problem. Rodicia si zvolia cestu/ štyl vychovy a potom maju problem sa prisposobit vacsine.

deti95060810
23. sep 2022

nie som učiteľka, ale ja vidím trošku chybu aj v rodičoch...
za mojich čias bola učiteľka taký menší BOH... čo povedala pani učiteľka - to platilo. Ak som dostala po "papuli" od učiteľky v 7 tr., neodvážila som sa to povedať ani otcovi - dostala by som druhú...

viera77
23. sep 2022