Vyhorená z práce

19. mar 2024

Pracujem ako ZS a citim, ze som vyhorena. Rano vstavam z nechutou. Klienti su mi uz lahostajny pretoze ustavicne sa somnou hadaju. Nebavi ma to ked ja robim vsetko preto aby bol ok a on aj tak neberie lieky, neje co ma...uz som to vzdala. Mam pocit, ze za chvilu skoncim na tej psych.aj ja. Z prace odist nemozem, nemala by som z coho platit ucty. Taham sluzby navyse lebo nema kto robit. Chcela by som babatko ale nedari sa nam. Som uz zo vsetkeho znechutena. Premyslam ist na dlhodobu PN lenze zas prijem by mi chybal. Neviem co mam robit? Stacilo by mi aj keby som na PN a mozem si niekde privyrobit aby som vypadla z toho kolotoca. Alebo si radsej hodit slucku?

martul
19. mar 2024

Počas PN nemôžeš pracovať. Zmeň prácu, to by pomohlo.

mayami
19. mar 2024

Tak treba vypnúť, oddýchnuť si na PN, ale prečo hneď rozmýšľaš nad dlhodobou PN? Oddýchneš týždeň, dva, prípadne mesiac, naberieš novú energiu, a možno aj to bábätko sa podarí. A keď tá nechuť a vyhoretie bude pretrvávať, porozmýšľať nad novou prácou

autor
19. mar 2024

@martul nemozem ju zmenit az o 2 roky

bublinka1426
19. mar 2024

preco?

autor
19. mar 2024

@bublinka1426 mam sp a nemam ho z coho vratit

mabenn
19. mar 2024

podobny stav som mala ja pred tehotenstvom, trval roky, peniaze som sice mala, ale bola som z prace mentalne a emocne vyhorena...mne pomohlo nastavit si hlavu, sustredit sa na to, co chcem- priprava na tehotenstvo: pohyb, vylety, setrenie, studium, v praci som nie ze polavila, ale snazila som sa ten stres si nepripustat alebo kompenzovat...stres moze byt jeden z dovodov, preco sa vam nedari...drzim palce...ps: slucku si nehadz, nestoji to za to

mabenn
19. mar 2024

prichadza do uvahy zmena zamestnavatela?

autor
19. mar 2024

@mabenn nie sefka ma nepusti

bublinka1426
19. mar 2024

??? nepusti?

mabenn
19. mar 2024