icon

Zarába môj manžel dostatočne ako vodič?

6. jan 2025

Dobrý večer,manžel zarába 120€ na deň a pracuje 2x dennú 2x nočnú a štyri dni voľno. Keď chce,si môže ísť cez voľno privyrobiť. Nemá žiadne vzdelanie a pracuje ako vodič. Je to veľa,či málo??

Strana
z2
majka1719
7. jan 2025

Jezisi toto su za otazky 🙄🙏🙏. Ti tu povieme ze malo, tak co, ho opustis? Kriste pane zenska. Vyzijete? Ci nie... chodis do roboty aj ty ci nie.

zafir01
7. jan 2025

@melanta to ,že má niekto len zs vzdelanie je smutná vec ( ani moja mama ju nemá a robi patrovateľku v DD ) , a snáď rokmi bude tých ľudí len menej .
Len sa tak zamýšľam ... Či by to ,že má niekto učňovské vzdelanie mal byť atribút porovnávania jeho prijimu . Pretože poznám veľmi veľa učnovkárov ,alebo ľudí len s maturitou , ktorí majú príjem rádovo vyšší nech je priemer na sk . Sú to vo svojich oboroch šikovní ľudia ,ktorí nepotrebujú vs k ich povolaniu ,a predsa sú majetkovo ,prijimovo na tom veľmi slušne. Časť z nich už má vek medzi 45-55a ich zabehnuté joby preberajú ich potomkovia.

zoja6913
7. jan 2025

Mam kamionovu firmu a vodici maju 110 na den v cistom, firmy na okoli davaju 100, moze byt spoko
Nasi vodicia robia kazdy den (ak chcu) ale dodrziavaju zakonom stanovene pauzy

11brano11
Odpoveď bola odstránená
rozculena
7. jan 2025

@bela30 ako to,že nemá VŠ? Nie je VŠ stanovená zákonom?

summerfeeling
7. jan 2025

@melanta skôr by som povedala, že nie šoféri sú blbí, ale že slovenskí zamestnávatelia s tým vydrbávajú a nikto s tým nič nerobí. Ak aj šofér pošle kontrolu na zamestnávateľa, nič sa nezmení. Známy tak poslal a vraj nič nenašli.

romino
7. jan 2025

Ak zijete mimo hl. mesto, nebodaj bez poziciek ..tak vzhladom na vzdelanie jeho atd - super

andula1961
7. jan 2025

@matej2227 tu sa musim ozvat cest vynimkam

andrea2667
8. jan 2025

Položme si otázku: Čo je to dosť?
Dosť je vtedy, keď je človek spokojný s tým čo má.

tiezjedna
8. jan 2025

To je otázka ako noha zase...