icon

Ako postupovať pri nežiadúcich účinkoch?

30. dec 2021

Ahojte....stretol sa s týmto už niekto?
Môj obvodný lekár má dovolenku, komu to mám nahlásiť a ako ďalej postupovať? Mám volať na sukl? A oni mi poradia? Samozrejme,ak by sa to zhoršilo smer pohotovosť
Vďaka za odpovede

autor
•
30. dec 2021

Jedná sa konkrétne o Oprazole

avatar
dadulamamula
•
30. dec 2021

A aký je druh nežiaduce ho účinku?

avatar
anjelicek26
•
30. dec 2021

Kazdy liek ma popisane a nepopisane vedlajsie ucinky. Nieco sa len zapisuje dodatocne do karty, nieco je tak zavazne (a neocakavane), ze sa hlasi SUKL... zavisi, co sa stalo...

avatar
janka54321
•
30. dec 2021

Cez stranku sulk sa to vypisuje

avatar
elizabet173
•
30. dec 2021

ja som nahlásila obvodnému, mala som alergickú reakciu po podaní bežného lieku od bolesti, on vypisoval nejaké papiere. Pre antivaxerky - bolo to zopár rokov späť a nebolo to po očkovaní. Mala som návaly horúčavy, svrbenie tela, ťažkosti s dýchaním, odpadla som.

avatar
viestta
•
Odpoveď bola odstránená
•
autor
•
30. dec 2021

Hnačka (už zo mňa ide len voda), kŕče v bruchu,zoslabnutie a odpadla som, ja neviem,či som len stratila cit v nohách alebo som aj stratila vedomie, len si pamätám,že som vstúpila na wc a zrazu som na zemi. Zistila som si zastupujúcu lekárku, idem k nej, ďakujem za rady.

avatar
evitka83
•
30. dec 2021

Neziaduci ucinok je hnacka, odpadavanie je skor nasledok tej hnacky, kedze ak uz z Vas ide voda, ste silno dehydrovana a kvoli tomu odpadavate. Niekomu ten liek nesadne. Ja by som sa zbytocne k lekarke netrepala v takom stave. Nech Vam vystavi erecept na liek s inou ucinnou latkou. V lekarni si kupte probiotika enterinu. Rehydratacny roztok, endiex a reasec, smectu a lahnut si

avatar
kacena4
•
30. dec 2021

ja ked som mala neziaduce ucinky riesila som to s dr. ktory mi ich predpisal dostala som ine a v karte mam ze na dany liek mam alergicku reakciu nic viac

avatar
elizabet173
•
30. dec 2021

@kacena4 ja tiež tak isto, ale lekár ešte vypisoval nejaké papiere

avatar
anonym0001
•
30. dec 2021

Ja som sa raz skoro otravila Ciprofloxacinom (atb) a lekárka len skonštatovala, že je to alergia na liek. Pritom je veľa prípadov, kedy tento liek vážne a trvale poškodil zdravie veľa ludom. Napriek tomu sa s tým nič nerobí a funguje dalej...

avatar
laska86
•
30. dec 2021

Tvojho lekara pocas dovolenky musi zastupovat iny lekar treba volat tam..

autor
•
30. dec 2021

Tak údajne je vraj hnačkové obdobie, a preto hnačkujem, že som odpadla z toho,že všetko išlo zo mňa von.
Ževraj to není vedľajší účinok.
Dostala som Hylak, Smectu,reasec, a lieky mám užívať ďalej a mám diétu 🤷

avatar
gigie24
•
1. jan 2022