Choďte do Turecka na zuby a ušetrite peniaze
Dobrý deň píšem to preto aby ste ušetrili , ak by ste niekto chceli ísť do Turecka na zuby kľudne mi napíšte správu bol som tam 2roky do zadu a som maximálne spokojný od vtedy tam boli už moji ďalší 5 kamaráti a tiež sú spokojný. Tá istá kvalita ako na Slovensku akurát že o polovicu lacnejšie , na všetký otázky vám odpoviem stačí mi napísať +421902055029 , jedine čo si hradíte je letenka , ubytovanie a transport máte v cene + najlepšia starostlivosť a prístup 100% , so zubami som zatiaľ nemám žiadny problém. Robili mi komplet celý chrup 28 zubov + šroby.
ja tiez mam kontakt na dobreho zubara v turecku, tiez na transplantaciu vlasov ak niekto chce, zijem v turecku, a pracujem ako koordinartorka na klinike. ak ma niekto zaujem, staci napisat
@michalminich Si dostal zlavu a teraz tu robis nabor,reklamu alebo co vlastne cakas?Môj sused je turek,tak som sa ho spytal na nazor a povedal,ze v ziadnom pripade si nepôjde dat robit zuby do Turecka🤪.Od siestich rokov zije vo Švajciarsku a ma nieco cez 50.
@tundra zuby robia pomerne cenovo ako na sk, a myslim, ze ak clovek natrafi normalne na dobreho zubara v trk, co ja poznbam (moj sused je skvely zubar), tak ma vyhrate, ale cenovo tak podobne ako na sk cca....vlasy su stokrat lepsie lacnejsie a robia to profi....nie je pravda co sa vravi, zte turci nic nevedia, vedia robit dobre vlasy 🙂
To je ta kvalita, ktoru ti v turecku spravia za par korun, a na slovensku potom roky opravuju? No nekup to 👍
@nazli24 ja som cital recenziu od jedneho slovaka co tiez zije vo Švajciarsku a bola tam diskusia na par stran.Bolo to minuly rok.Ja nepisem,ze je to zle,napisal som nazor cloveka,ktory odtial pochadza.Vo Švajciarsku implantat 4500-5000 Fr.Kolega nemec bol v Madarsku,dalsi v Macedonsku.Vsetko je ok,pokial nenastanu komplikacie...
V Turecku su zubari voluntaristi, ktori zuby robia bez ohladu na to ci maju z toho zisk?
...to hovoríš, ako by to bolo túto za rohom😁