icon

Mám červené vyrážky po tele

avatar
jajamavolaju
31. okt 2021

Dobrý deň, poprosila by som Vás o radu. Pred šiestimi dňami sa mi na bruchu urobili jemné, červené bodky. Postupne sa mi to rozšírilo po chrbte, hrudníku, stehnách a vnútrajšku rúk. Vyrážky sú nesvrbivé, každým dňom sú výraznejšie. Alergiu som nikdy nemala, žiadne akné, ani žiadne kožné problémy. Začala som však po niekoľkých rokoch jesť liek TARDYFERON-FOL, ktorý som aj pred pár dňami vysadila. Môže to byť zapríčinené užitím tohto lieku? Viete mi poradiť, čo by to mohlo byť a ako sa liečiť? Mali ste niečo podobné? Užívam zodac, natieram sa bepanthenom,ale nepomáha. Ďakujem za odpoveď.

avatar
kacena4
•
31. okt 2021

je to alergicka reakcia smer dr nech ti nieco daju a moze to byt z lieku ak si ho zacala uzivat v tom istom obdobi ako si sa vyhodila ale aj hoco ine

avatar
jajamavolaju
autor
•
31. okt 2021

Ďakujem pekne za rýchlu odpoveď, zavolala som na pohotovosť. Mala by to byť podľa nich tiež alergická reakcia. @kacena4 máte s tým aj osobnú skúsenosť? Pri tejto alergickej reakcii sa spravia iba vyrážky? Odporučili mi užívať Zodac, diétny režim a počkať s návštevou lekára. Ďakujem za každú radu. ❤️

avatar
kacena4
•
31. okt 2021

@jajamavolaju ano tiez sme silny alergici na viacero veci ☹