icon

Ako riešiť zavádzanie predávajúcej a nesprávny tovar?

31. jan 2025

Dá sa nejako riešiť ak predavajuca na MK zavadza a dodala mi uplne iny tovar?

avatar
katica06
31. jan 2025

Príliš málo info . Kontaktovať predávajúcu, žiadať o nápravu,napísať zle hodnotenie. Kontaktovať admina.

avatar
bloger
31. jan 2025

Môžeš to napísať v hodnotení predávajúcej. Najskôr si to skús však s ňou vykomunikovať. Možno len prišlo k omylu, nepochopeniu sa. Možno bude ochotná uznať si chybu a dohodnúť sa.

autor
31. jan 2025

@katica06 vsetko vyskusane okrem kontaktovania mk

autor
31. jan 2025

@bloger nie bez uspechu , hodnotenie napisane

autor
31. jan 2025

Ludia si svine, nech sa vyzerie s tymi mojimi peniazmi ✌🏻

avatar
katica06
31. jan 2025

Tak napíš adminovi

avatar
bloger
31. jan 2025

Tak skús potom toho admina kontaktovať. Neviem si však predstaviť ako by to mal riešiť. Pokiaľ sa dotyčná nechce dohodnúť. V každom prípade držím palce a mrzí ma to. Možno je to aj trochu poučenie do budúcnosti. Prečítať si vždy hodnotenia. Tak ako aj pri internetových obchodoch. Veľa šťastia.

autor
31. jan 2025

@bloger vsetky hodnotenia boli dobre
A este aj tovar je poskodeny
Napisala som jej svoje do spravy

avatar
kvieta
1. feb 2025

Ten istý problém som riešila aj ja pred cca 2 týždňami. S predávajúcou sa nedalo dohodnúť na vrátení tovaru, "veľkoryso" mi ponúkla odškodné 7,-, čo vzhľadom na sumu 74,- bol doslova pľuvanec. Preto som sa rozhodla riešiť to s MK, no usudzujem, že moju sťažnosť si ani poriadne neprečítali, keďže fotky poškodených miest z komunikácie pripísali predávajúcej ako jej upozornenie na vady. Kôň nemá záujem riešiť problémy. Biznis beží, peniaze sa sypú, Ty môžeš akurát tak napísať negatívne hodnotenie a niekde si zapísať nick, aby si si od dotyčnej už nikdy v budúcnosti nič nekúpila.

avatar
kvieta
1. feb 2025

@kvieta Mnou nafotené pri doručení tovaru.

autor
1. feb 2025

@kvieta bohuzial podobna skusenost
Sice menej penazi ale predsa..

autor
1. feb 2025

@kvieta bohuzial predavajuca mala dobre recenzie ale ze mi posle uplne iny tovar a odmietne hoc aj psotovne zaolatit zato aby som jej to poslala spat kedze urobila chybu je vrchol
Nech sa tymi peniazmi zadusi

avatar
kvieta
1. feb 2025

Aj ja som si tak nakoniec povedala. Čo už...

Ale tým pádom by mal MK vymazať bod č.7. a 8. z Pravidiel medzi kupujúcim a predávajúcim.

https://www.modrykonik.sk/ine/pravidla-medzi-kupujucim-a-predavajucim/

avatar
merrysa
1. feb 2025

@kvieta admini majú inú robotu, napríklad označovat použitý tovar ako nový a podobne kraviny. Na reálne problémy už kašlu

avatar
nikaeli
1. feb 2025

Ja som takú situáciu riešila s adminom. Ten predávajúcej pozastavil bazár, kým mi nevrátila peniaze.

Ešte máš možnosť označiť ju tu, pridaj fotky a uvidíme jej reakciu.

@merrysa to je ich obľúbená aktivita, aj mne to robia 🤷🏻‍♀️

avatar
kvieta
1. feb 2025

@nikaeli Niekedy to tak bolo. Admin niekedy a admin dnes nie je to isté.

autor
1. feb 2025

@nikaeli nech sa tymi peniazmi zadrhne
Islo o malu sumu