Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Pravidlá medzi kupujúcim a predávajúcim

  1. Predávajúca a kupujúca sa riadia pravidlami bazára.
  2. Predávajúca si môže uviesť vlastné podmienky predaja. Napr. "Dodacia lehota je 1 týždeň", "Balíky posielam iba v stredu", Nemeriam a neposielam na dobierku" a pod. Podmienky predaja však vždy podliehajú pravidlám bazára.
  3. Kupujúca rešpektuje podmienky predaja predávajúcej.
  4. Ak došlo k dohode medzi kupujúcou a predávajúcou, obidve strany sa tým zaväzujú túto dohodu splniť.
  5. Ak dôjde k nečakanej situácii, každá zo strán je povinná čo najskôr o tejto situácii informovať druhú stranu. Napr. “Nebudem odpovedať 2 týždne, som odcestovaná.”, “Ochorela som, ležím doma. Zanesiem to na poštu hneď ako budem zdravá.”
  6. Riešenie nečakanej situácie spočíva na vzájomnej dohode oboch strán.
  7. Ak predávajúca pošle tovar, ktorý nezodpovedá popisu v inzeráte, zaväzuje sa vrátiť platbu za tovar a niesť aj náklady poštovného (smerom ku kupujúcej i smerom k predávajúcej). Napr. tovar inej veľkosti, inej značky, atď. Odporúčaný postup je vrátiť peniaze a následne odoslať tovar späť. To platí aj v prípade, keď predávajúci vo svojich Podmienkach predaja uvádza, že tovar späť neberie. Pravidlá bazára sú záväzné pre všetkých a nadradené Podmienkam predaja.
  8. V prípade, že sa predávaná vec ukáže byť poškodená a pritom o poškodení predávajúca kupujúcu neinformovala v plnom rozsahu, predávajúca sa zaväzuje vrátiť platbu za tovar a niesť aj náklady poštovného (smerom ku kupujúcej i smerom k predávajúcej). Odporúčaný postup je vrátiť peniaze a následne odoslať tovar späť. To platí aj v prípade, keď predávajúci vo svojich Podmienkach predaja uvádza, že tovar späť neberie. Pravidlá bazára sú záväzné pre všetkých a nadradené Podmienkam predaja.

Kam ďalej? > Späť na Pravidlá bazára

Pomohol ti tento článok?
 / Nie