Používame cookies. Viac informácií tu.
Zavri

Menštruácia po vysadení HAK

dema4016
19. feb 2019

Dobrý deň, chcela by som sa opýtať ohľadom oneskorenej menštruácie, v januári som vysadila hormonálnu antikoncepciu kvôli zlým pečeňovým testom, brala som ju 18 rokov, no a teraz môj problém, zatiaľ som nedostala menštruáciu, mešká mi 3 dni, teraz neviem čo, pri gynd.. som bola minulý týždeň, a on mi povedal, že je to normálne že mi mešká menštruácia, ale nepovedal, že koľko mi môže meškať, mám 45 rokov, tehotenstvo už nie, tak mi som chcela aspoň skúsenosti, ak niekto má s týmto problémom po vysadení HAK, ja viem, je toho dosť popísané na internete, kadečo som si už prečítala, ale aj tak by som sa chcela podeliť o skúsenosti s Vami, či mám mať strach, obavy, že či mi vôbec príde, či utekať znovu k Dr., on mi okrem toto dal ešte Macmiror tablety na preliečenie, či aj to môže pôsobiť, alebo čo robiť? Ďakujem

hennyinnsbruck
19. feb 2019

@dema4016 ja ked som vysadila Hak , 3mes som na nu cakala. Moj lekar to nechal tak, nechcel mi dat vyvolavacku, ze telo nech sa spamata.
A 18 rokov nie je kratka doba, kym sa telo spamata to podla mna potrva.

ujaju
19. feb 2019

Joj to po vysadení sa môže stať, že nedostaneš aj vôbec a ešte navyše keď si ju brala tak strašne dlho 🙂 Daj tomu trošku čas