icon

Problémy pri pôrode. Máme sa snažiť o druhé dieťa?

elizabeth22
30. aug 2011

Ahojte,potrebujem si niečo povzbudivé prečítať,povzbudiť,v máji 2010 sa mi dcérka narodila sekciou/ neotvárala som sa + mala som preeklampsiu,po porode som začala krvácať,nejaká porucha zrážanlivosti krvi,nie dlho,ani žiadne transfuzie) ,manžel by nechcel mať veľké vekové rozdiely,má veľmi rád deti,samozrejme,že aj ja,ale akosi mám v hlave miš maš,raz by som aj chcela/ plánujem skor az,ked dcérka dovrši 2 roky,niekedy mi v hlave zablysne myšlienka byť tehu už teraz,ale vždy myslím na to,že by som ešte mala schudnúť,dať sa do poriadku u kardiologičky+ hematologičky,študujem externe,bojím sa ako to bude,či to zvládnem 2 deti + škola,atd a taktiež čoho sa velmi bojím a čo ma odrádza od myšlienky na druhé bejbulo je to,že dcérka mala od narodenia koliku asi do 6m. a ked si predstavím,že mám prežiť to isté pri druhom,tak som z toho už na zbláznenie.poradte,prosím,povzbudte 😒 😒 🙂 dakujem za kazdy nazor!

Strana
z2
spalka
30. aug 2011

oddychni si este, je jedno co chce manzel 😉 , tehotenstvom a detickami sa vsetko pomeni hlavne tebe, dcerku mas este malu, este si ju chvilu uzivaj 🙂, o rok budes rozmyslat uplne inak a ked mala pojde do skolky bude to optimalne 🙂

stvura
Odpoveď bola odstránená
tinika
30. aug 2011

ja tiez om nechcela velky rozdiel, povodne 3r, zmenila som nazor, ale poviem ti ak nahodou nejake problemy su a určite aj ak nie su tehu a dieta je zaberak a dve deti tiez a ked aj studujes daj si este pauzu? kolko ti este trva skola? ja sice robim popi materskej ale nie je to take ako studovat

nibiru
30. aug 2011