icon

Strach a meškajúca menštruácia

11. okt 2022

Dobrý deň, potrebovala by som radu, asi sa najde veľa neprijemnych komentov ale mam hlavu v smutku a strese. Posledná menštruácia 3. September, počas cyklu mávam ovuláciu v 7,-8, DC čo je tri dni po ms, spozorovala som to vo viacerych cykloch, vtedy mávam hlien vaječnehi bielku a dosť veľa(bolo to 11septembra),,, 27 septembra som mala dostať ms, ešte neprišla. Teraz som v strese lebo 24septembra ( 3 dni pred ms) sme mali styk bez ochrany. Vyvrcholenie bolo mimo mňa. 2oktobra som mala výtok taký mazľavý a myslela som že ms už príde ale nič :(.+ plus študujem (nove prostredie, škola, cestovanie)
Myslíte že môžem byť tehotná,??do lekárne sa dostanem až buúduci týždeň, keďže nemam prístup.

veronikaszabova
11. okt 2022

Objednaj si test online, popros niekoho nech ti kupi.... Tu ti nikto nepovie, ci si alebo nie si tehotna.

anjelicek26
11. okt 2022

Bohuzial ti nemame ako pomoct, bud poprosis nejaku kamosku ti kupit test alebo proste pockas, ci MS prijde alebo si ten test kupis sama. Toto ti nikto nepovie, my sme zarobili syna 27.den 29.cyklu - presne kopa stresu - nova praca prvy mesiac, starsie deti nova skolka a skola, muz este v zahranici, na vsetko sama...ovulaciu to seklo paradne dozadu a stacilo si raz nedat pozor (este som vravela muzovi, ze nemusi davat, ved o dva dni MS) a mame juniora...

kitycat
11. okt 2022
januska12323
11. okt 2022

Akože nemáš prístup do lekárne? Obleč sa a choď a budeš vedieť. Tu nič nezistís.

zobaka
11. okt 2022

@januska12323 kazdy ma pristup do lekarne, ved lekarne su vsade, tiez nechapem tie dodatky, dokonca uz aj v drogeriach su vsade

autorka - aj ked podla mna nie si tehotna a si to len nahovaras, ked sa tak strasne bojis chran sa

monaona
11. okt 2022

Kde už človek musí byť, že nemá prístup do lekárne? Choď si raz dva kúpiť test, aby si sa nemusela zožierať vo vlastnej neistote.

sense
11. okt 2022