Zlá cytológia - Deflagyn

monitas15
29. dec 2023

Ahojte, mám tu niekoho kto užíval deflagyn? Gynekologička mi dala kvôli zhoršenej cytológii deflagyn a prísť o 5-6 mesiacoch na kontrolu. Nič viac mi nechcela povedať. Dnes pozerám na aplikáciu VŠZP a mám tam stredná dysplazia krčka maternice. Keď študujem že to je predrakovinove štádium tak mňa ide poraziť. Máte niekto podobnú skúsenosť? Zistili vám niečo podobne? Alebo to ešte nemusí znamenať nič zle. Za všetky odpovede vopred ďakujem

lenka098123
29. dec 2023

@monitas15 ja som to mala tiež, ale Deflagyn som neužívala. Doktorka ma objednala na kolposkopiu, ktorá bola čistá a taktiež aj cytológia o pol roka. Ja som si posilnila imunitu, pijem rakytnikovu stavu. Inak mám na predaj Deflagyn celé balenie, nepoužité.

monitas15
autor
29. dec 2023

@lenka098123 ďakujem za odpoved, mňa praveze nikam neposlala mám prísť až za pol roka na kontrolu. Len som trošku v obavách keď čítam všetky tie informácie o dysplazii.

ibrunova
29. dec 2023

Ja som mala takú, dala mi tiež Deflagyn, potom zelený Indonal a kontrolná cytolóvia o pol roka. Ja som mala ťažkú dyspláziu.
Koľko máš rokov?

monitas15
autor
29. dec 2023

@ibrunova mám 31 rokov, aj vás poslala na ďalšie vyšetrenia?

ibrunova
29. dec 2023

@monitas15 o pol roka na cytológiu a aj tá vyšla zle, takže ma poslala na konizáciu.

monitas15
autor
29. dec 2023

@ibrunova pomohla konizacia?

ibrunova
29. dec 2023

@monitas15 a ozaj, ešte mi robili testy aj na HPV. Konizácia mi nepomohla. Už rok som bez maternice. Ale ak by som mala menej rokov, tak by sa to asi dlhšie sledovalo.

monitas15
autor
29. dec 2023

@ibrunova no mne praveze lekárka povedala len že mám zhoršenú cytologiu, to že mám dysplaziu som si vycitala až vo výsledkoch v aplikacii 🙈 tak snáď ak by to bolo horšie to rieši. Mňa neposlala ani na testy HPV na nič…

ibrunova
29. dec 2023

@monitas15 mňa až po tom polroku

trgypadl
29. dec 2023