Som lesba, ako ďalej pokračovať v živote?
Ahojte,
mám 26 rokov, už niekedy na strednej škole som tušila že sa mi páčia ženy, ale potláčala som to v sebe, mala som kratší vzťah s mužom a následne počas VŠ štúdia 3 ročný vzťah, taktiež s mužom. Bola to moja snaha byť ,,normálna". Vždy som snívala o tom ako budem mať rodinu, deti atď. Po rozchode s priateľom a skončení štúdia som si to dávala v hlave dokopy, najťažsie bolo pre mňa si priznať ako to skutočne mám a že ma priťahujú ženy a inak to nebude. Zatiaľ som nenašla odvahu sa o tom niekomu zdôveriť, ale v sebe to mám zrovnané.
Neviem ale ako ďalej, kde sa vôbec zoznámiť so ženou, skúsila som akurát pokec ale tam je to jedna katastrofa.
Bývam v malom meste na severe SR, pracujem ako učiteľka na ZŠ. Aj z pohľadu mojej práce mám trocha obavy z toho keď už by som mala vzťah so ženou a dostalo by sa to ku kolegom, ako by to akceptovali, aby z toho nevzniklo ešte peklo v práci, prípadne od rodičov detí.
Zoznámenie skús nejakú inú zoznamku, napríklad badoo, tinder, myslím že tam ide nastaviť orientácia a hľadať ženy.
V práci by som bola ticho, nič ich nie je do tvojho súkromia, aj keď nikdy nevieš kedy v budúcnosti sa tu ku niekomu z kolegov dostane.
A myslím ani to že chceš mať deti až taký problém byť nemusí 😉
@stan_ka20 Zbytočne to riešiš dopredu. Šanca nájsť si priateľku je na Slovensku malá. Skutočných lesbičiek toľko zďaleka nie je ako pózeriek niekde na pride. A na vzťah treba oveľa viac ako rovnakú orientáciu. Ničiť si budúcnosť kvôli prvej, či stretneš a robiť coming out sa neoplatí. Ak zostaneš doma, s najväčšou pravdepodobnosťou zostaneš aj sama. A možno si nájdeš vzťah s mužom, vydáš sa a po deťoch sa rozvedieš. Nebola by si prvá. A budeš žiť spokojný život v malomeste, hoci bez vzťahu.