icon

Dva výklady jedného nepodareného rande

1. apr 2026

Pohľad muža
Písali sme si 2 mesiace. Posielala mi fotografie, ktoré som si musel vypýtať, lebo videohovor odmietala. Na fotografiách bola štíhla a pekná. Sama od seba mi zaslala dokonca fotografiu obnaženého poprsia a to vyzeralo veľmi pekne. Dohodli sme sa na stretnutí, no prišla žena, ktorá sa vôbec nepodobala na tú sebavedomo sa prezentujúcu ženu z textov a fotografií. Bola oveľa staršia a oveľa pevnejšia. Jej poprsie v podprsenke pod tričkom vyzeralo úplne inak, než na fotografii. Spýtal som sa, prečo klamala a posielala mi staré fotografie. Ona odpovedala, že nie sú také staré a že tak vyzerá stále. Požiadal som ju, aby si vyhrnula tričko, keďže som mal iba fotografiu jej poprsia v mobile. Tričko aj podprsenku si vyhrnula, no a jej prsia vyzerali úplne inak než na fotografii. Ako špongia plná vody
Poprosil som ju, aby si sadla do auta. Bez slova som ju zaviezol na autobusovú zastávku a bez rozlúčky som odišiel. Vymazal som jej kontakt a zablokoval ju.

Pohľad ženy
predstavte si… s týmto chlapom som si písala dva mesiace. Zo začiatku bol v pohode, ale postupne začal stále viac tlačiť na fotky. Nestačili mu normálne, chcel stále viac a nakoniec si vypýtal aj fotku mojich nahých pŕs .. Ved načo asi.. Na stretnutí sa správal ešte horšie. Neustále si ma obzeral a bolo to strašne nepríjemné. Potom vytiahol mobil s tou fotkou a začal ma nútiť, aby som si dala dole podprsenku, že si to chce pozrieť naživo. Pôsobil úplne úchylne. Mala som z neho zlý pocit a bála som sa, tak som radšej urobila, čo chcel, len aby bol pokoj. Potom som mu povedala, že je divný že s nim nič nechcm, a prikázala som mu, aby ma odviezol preč. Vyhodil ma na zastávke a tým to skončilo. Hneď potom som si ho zablokovala. Fakt nepríjemný zážitok.

Strana
z2
anonym_34b2f3
1. apr 2026